واکنش خانواده حسنی مبارک به لغو تحریم های اتحادیه اروپا

به گزارش بیباپ، خانواده رئیس جمهوری فقید مصر نسبت به تصمیم اتحادیه اروپا مبنی بر لغو تحریم های اتحادیه اروپا علیه این خانواده واکنش نشان داد.

واکنش خانواده حسنی مبارک به لغو تحریم های اتحادیه اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، خانواده حسنی مبارک، رئیس جمهوری فقید مصر در بیانیه ای در واکنش به لغو تحریم های اتحادیه اروپا علیه این خانواده نأکید کرد: این تحولی است که در نتیجه حدود 10 سال اقدام حقوقی اتفاق افتاده است.

در این بیانیه آمده است اعمال این تحریم ها به منزله نادیده دریافت حمایت از حقوق اساسی این خانواده است. اتحادیه اروپا از نظر قانونی موظف است حقوق اساسی آنها که در منشور اتحادیه اروپا معین و مقرر شده است احترام بگذارد.

شورای اتحادیه اروپا شنبه در بیانیه ای گفت که این شورا تصمیم گرفت چارچوب تحریم های اتحادیه اروپا علیه افرادی را که به عنوان مسئول اختلاس در اموال دولت مصر شناخته شده اند را لغو کند و به همین منظور اقدامات محدود کننده ای که در حال حاضر علیه 9 فرد مصری در حال انجام بوده، برداشته شده است.

طبق این گزارش، این 9 فرد شامل حسنی مبارک، رئیس جمهوری فقید مصر، علاء و جمال، دو پسر و سوزان همسر وی به همراه چند وزیر سابق دیگر می شوند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1829

به "واکنش خانواده حسنی مبارک به لغو تحریم های اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش خانواده حسنی مبارک به لغو تحریم های اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید