انتشار کتاب صوتی موهبت کامل نبودن

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی موسسه نوین کتاب گویا، کتاب صوتی موهبت کامل نبودن نوشته برنه براون با صدای ندا پوریان در موسسه نوین کتاب گویا منتشر شد. این اثر راهنمای خوبی است برای دست یابی به یک زندگی صمیمانه با خود و دیگران.

انتشار کتاب صوتی موهبت کامل نبودن

آیا تا به امروز برایتان پیش آمده که احساس کنید قدرت برقراری ارتباط صمیمانه با دیگران را ندارید؟ یا در جست وجوی معنای عشق و تعلق سردرگم مانده اید؟ از آنجایی که هر کس با گمان و تجربه زندگی شخصی اش عشق و صمیمیت را معنا می نماید، گاهی افراد در ابراز آن دچار مشکل می شوند.

کتاب موهبت کامل نبودن انباشته از چند کلمه و مفهوم اساسی است: عشق، تعلق و اصالت. مهم است برای واژه هایی که هر روز بر زبان مان جاری می شوند، تعریف های عملی و دردسترسی داشته باشیم. برنه براون ما را به یک تعریف مشترک از این واژه ها می رساند تا کمتر آسیب ببینیم و حرف یکدیگر را بهتر درک کنیم. شنیدن این کتاب موجب می گردد که شما به یک زندگی صمیمانه با اطرافیانتان دست پیدا کنید و هویت واقعی خود را نیز راحت تر بپذیرید.

براون سال ها در زمینه ترس و شرم مطالعه و تحقیق نموده است و به همین دلیل، هدایت های او مخاطب را یاری می نماید تا با خودش روبرو گردد و جرات داشتن زندگی صمیمانه را هم بیابد.

براون یاد می دهد که همه ما باید گاهی دکمه کوشش عمیق خود را خاموش کنیم و وقتی حالمان خوب نیست و دیگر توان انجام کارها در بالاترین کیفیت را نداریم، کمی صبر کنیم و دست از کوشش های زیاد در مواقع خاص دست بکشیم.

کتاب موهبت کامل نبودن نوشته برنه براون با ترجمه احمد آل در انتشارات کتاب کوچه است که موسسه نوین کتاب گویا، آن را در قالب کتاب صوتی با صدای ندا پوریان و انتخاب موسیقی، میکس و مسترینگ بهنام کلاه بخش، نوازنده و آهنگساز در 6 ساعت و 56 دقیقه منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1858

به "انتشار کتاب صوتی موهبت کامل نبودن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتاب صوتی موهبت کامل نبودن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید