بازگشت مژده لواسانی با بسته پیشنهادی

به گزارش بیباپ، تهران (پانا) - مژده لواسانی که چند سالی است برنامه مستمری در تلویزیون نداشته است با اجرای برنامه شبانه بسته پیشنهادی به آنتن شبکه دو سیما بازمی شود.

بازگشت مژده لواسانی با بسته پیشنهادی

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، بسته پیشنهادی به تهیه نمایندگی الهه بهبودی پکیجی از پیشنهادات برای ایجاد یک حال خوب در مخاطبان است که از آدینه 16 مهرماه روی آنتن می رود و هر برنامه از چندین آیتم و بخش تشکیل شده است.

این برنامه قرار است آدینه شب ها ساعت 21 روی آنتن شبکه دو سیما برود.

مژده لواسانی مجری این برنامه در بخش های مختلفی با هنرمندان اما از زاویه های متفاوتی مصاحبه می نماید و متناسب با سوژه برنامه از مختصات آدم های خوب، همسایه، شهروند، خاطرات و حتی انتخاب های خوب سخن گفته می گردد و به این ترتیب مهمانان و چهره هایی از حوزه های مختلف در برنامه حضور پیدا می نمایند تا به ایجاد این حال خوب یاری نمایند.

بعلاوه بسته پیشنهادی شامل آیتم هایی چون مصاحبه با مهمان، احوالپرسی، چهره هفته، بسته خبری، فتوکلیپ و بسته پیشنهادی می گردد که هر یک روی اخبار و پیشنهاداتی در حوزه های مختلف کتاب، موسیقی، فیلم و... تمرکز دارد و در مدت 60 دقیقه روی آنتن می رود.

دکور این برنامه را هم یک تیم زنانه بر عهده داشته است و کوشش شده از المان های هنری و زیبایی شناسانه در این طراحی یاری گرفته گردد.

عوامل بسته پیشنهادی به این توضیح هستند؛ مژده لواسانی مجری، الهه بهبودی تهیه نماینده، سیامک میثاقی کارگردان بخش مستندها، ساتیار امامی دبیر بخش عکس، پریسا علی محمدی طراح دکور، مریم ناظران هماهنگی مهمان، عطیه موذن مدیر روابط عمومی.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2126

به "بازگشت مژده لواسانی با بسته پیشنهادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مژده لواسانی با بسته پیشنهادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید