هیئت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای مستقل شد

به گزارش بیباپ، اعضای تازه هیئت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای با حکم وزیر علوم تحقیقات و فناوری منصوب شدند و هیئت امنا و دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای از دانشگاه جامع علمی کاربردی مستقل شد.

هیئت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای مستقل شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه ای اعضای هیأت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای را منصوب کرد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه ای، حسن ظهور، نصراله توریست، محمدرضا آهنچیان، عیسی منصوری، نعمت اله عزیزی و مسعود صفایی مقدم را برای مدت چهار سال به اسم عضو هیأت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای منصوب کرد.

متن حکم وزیر علوم به این توضیح است:

در اجرای بند ب 9 ماده 2 قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با استناد به بند ج ماده 1 قانون تشکیل هیئت های امنای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی، به موجب این حکم به مدت 4 سال به عضویت هیئت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای منصوب می شوید. با تشکر از همکاری شما در پیشبرد برنامه های آموزش عالی، توفیق جنابعالی را در انجام امور محوله از خداوند متعال خواستارم.

بعلاوه موافقت وزیر علوم مبنی بر مستقل شدن هیأت امنا و دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای از دانشگاه جامع علمی کاربردی به دانشگاه ابلاغ شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2008

به "هیئت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای مستقل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای مستقل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید