مسئولان در قبال خبرنگاران پاسخگو باشند

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده ظهر چهارشنبه در دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به ضرورت نقدپذیری مسئولان اظهار داشت: مسئولان باید روحیه و سقف تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرند و از نقدهای سازنده خبرنگاران استقبال کنند.

مسئولان در قبال خبرنگاران پاسخگو باشند

وی با اشاره به جایگاه والای نقش رسانه شهرستان مرند اظهار داشت: خبرنگاران باید ضمن قدردانی از این جایگاه، باید هوشیار باشند تا از این فرصت به صورت بهینه و در راه درست استفاده کنند.

امام جمعه مرند عنوان کرد: خبرنگاران به دلیل تاثیرگذاری بالا در جامعه، تحت فشار و یا تهدیدها هستند و این نشان از جایگاه بالای رسانه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده تاکید کرد: خبرنگاران در ارتقای فرهنگ عمومی، مسئولیت پذیری و قانون مداری نقش موثری دارند.

وی خبرنگاران را پل ارتباطی و امین بین مردم و مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی هزینه های زیادی داده اند و در این راستا، خبرنگاران باید با انعکاس مطالبات مردم به مسئولان در جهت کاهش مشکلات موجود گام بردارند.

امام جمعه مرند افزود: مسئولان باید پاسخگو بوده و نباید در حاشیه امن باشند و خبرنگاران موظف هستند اشتباهات برخی مسئولان را گوشزد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده اذعان داشت: ما مانند ترامپ بی ریشه نیستیم بلکه دارای ریشه عمیقی در سبک زندگی هستیم که این آموزه های دینی و ارزشی باید توسط رسانه ها در جامعه تبیین شود.

وی بر ضرورت دفاع خبرنگاران از نظام اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: نباید گذاشت با اشتباه چند نفر، نظام اسلامی به خطر بیفتد، دشمنان خواب های خطرناکی علیه انقلاب اسلامی دیده اند.

امام جمعه مرند نسبت به القای یاس و ناامیدی در جامعه هشدار داد و تصریح کرد: رسانه ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنند، چرا که در این چهار دهه، خدمات بسیاری ارائه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با اشاره به اینکه مسئولان باید در مقابل خبرنگاران پاسخگو باشند، ابراز داشت: مردم باید بدانند مسئولان و مدیران ماهیانه چقدر حقوق می گیرند و یا رأی نماینده مجلس نسبت به یک طرح، مثبت بوده و یا منفی، و این رسالت خبرنگاران است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 8

به "مسئولان در قبال خبرنگاران پاسخگو باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان در قبال خبرنگاران پاسخگو باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید