با برترین هتل های زیر آب جهان آشنا شوید

به گزارش بیباپ، گردشگران با اقامت در هتل های زیر دریا، امکان آشنایی با حیات دریایی و تماشای آن و سپری کردن لحظاتی رمانتیک را خواهند داشت.

با برترین هتل های زیر آب جهان آشنا شوید

ما عاشق اتاق هتل هایی می شویم که رو به منظرهی زیبا هستند، از منظره دشت های آفریقا که از پشت پنجره کلبه سافاری پیدا است تا دیدنی افق شهر از یک سوئیت پنت هاوس. هتل هایی هم در جهان وجود دارد که پنجره اتاق هایشان رو به جهانیی کاملاً متفاوت و نو، یعنی جهانی زیر آب است. هتل های زیر آب دبی تا مالدیو، این فرصت را به گردشگران می دهند تا از کنار پنجره اتاق شان و در محیطی کاملاً لوکس به دیدنی شنای ماهی ها بنشینند و از روی تخت خواب خود شاهد آب های فیروزه ای و زیبای دریا باشند.

هتل اینترکانتیننتال شانگهای واندرلند، چین

هتل اینترکانتیننتال شانگهای واندرلند (InterContinental Shanghai Wonderland) در چین با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون دلار در میان حفره ای عمیق که پیش تر یک معدن سنگ بود، ساخته شده است. این هتل در منطقه سانگژیانگ قرار گرفته و 32 کیلومتر با مرکز شهر شانگهای فاصله دارد. اتاق های طبقات بالایی هتل، بالکن هایی مشرف به منظره معدن و آبشار دارد. علاوه بر این، دو طبقه این هتل در زیر آب ساخته شده است که شامل سوئیت هایی با منظره ها زیرآب، یک رستوران و استخر شنا در زیر آب می گردد. هزینه اقامت یک شب در هتل اینترکانتیننتال شانگهای واندرلند، 15 هزار دلار است.

اگر به چین سفر می کنید، همواره می توانید برای خرید تور چین از آژانس های همکار خبرنگاران، لیستی از برترین پکیج های آژانس های مختلف را در خبرنگاران مشاهده و تور مورد نظرتان را مقرون به صرفه تر از همه جا تهیه کنید.

زیردریایی لاورز دیپ، سنت لوسیا

زیردریایی لاورز دیپ (Lovers Deep Submarine) را شرکت بریتانیایی الیورز تراول راه اندازی کرد و زوج هایی که می خواهند اقامتی رمانتیک در زیر دریا داشته باشند، می توانند در آن، جا رزرو نموده و در اتاق خواب هایی دو نفره با منظره اقیانوس اقامت نمایند.

یکی از مزایای فوق العاده هتل لاورز دیپ این است که مهمانان می توانند انتخاب نمایند، مدت زمان اقامت شان در زیردریایی را کجا بگذرانند. در واقع این زیردریایی می تواند هر جایی که مهمانان مدنظرشان باشد، از صخره های مرجانی خیره نماینده در سواحل سنت لوسیا تا یک کشتی غرق شده در دریای سرخ، لنگر بیندازد. شرکت الیورز تراول بعلاوه در آینده طراحی داخلی اتاق ها را بر اساس مشخصات هر یک از زوج ها تغییر خواهد داد. هزینه اقامت یک شب در این زیردریایی معادل 230 هزار دلار است و اقامتی لاکچری به شمار میرود.

موراکا، مالدیو

هتل Conrads Rangali Island در نوامبر سال 2018، موراکا (Muraka) را در مالدیو افتتاح کرد (به زبان محلی به معنای مرجان) که یک سوئیت لوکس در عمق 5 متری زیر آب است. این ویلای دو طبقه، یک فضای نشیمن در بالای آب دارد و اتاق خواب اصلی آن از دیوارهای آکریلیک تشکیل شده که امکان دیدنی منظره های پانوراما از اقیانوس را فراهم می نماید. علاوه بر این، یک استخر بی نهایت، اتاق پیش خدمت و فضای خواب کافی برای 9 نفر نیز در این ویلا مهیا شده است. برای یک شب اقامت در موراکا باید 50 هزار دلار بپردازید.

تفرجگاه مانتا، تانزانیا

اتاق زیرآبی تفرجگاه مانتا (Manta Resort) از سال 2013 در ساحل زنگبار تانزانیا شروع به کار نموده است و با قایق فقط دو دقیقه با ساحل فاصله دارد، به همین علت بیشتر از اینکه یک سوئیت هتل باشد، مثل یک جزیره خصوصی کوچک است. از اتاق خواب زیر آب این ویلای سه طبقه می توان نظاره گر منظرهی معرکه از صخره های مرجانی بود و از سکوی روی سقف آن نیز به دیدنی ستارگان نشست. اگر هم نمی خواهید فقط از پشت پنجره به دیدنی حیات دریایی بپردازید، این هتل، گردش های غواصی در کل جزیره پمبا را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. قیمت هر شب اقامت در این ویلا، 1700 دلار است و حداقل باید سه شب در آن اقامت داشته باشید.

هووان فوشی، مالدیو

اسپا لایم هووان فوشی (Huvafen Fushis LIME spa) در اقیانوس هند قرار گرفته است و منظره های پانوراما از صخره های مرجانی را به عنوان درمان، پیشکش مهمانان خود می نماید. علاوه بر این، مهمانان به استخر شناور آب شور این اسپا نیز دسترسی دارند که با آب معدنی اقیانوس پر شده است. قیمت اقامت در کلبه های آن شبی 1265 دلار تمام می گردد.

تفرجگاه ورلد سنتوزا، سنگاپور

تفرجگاه ورلد سنتوزا (Resort World سنتوزا) در سنگاپور، 11 سوئیت دو طبقه با دسترسی مستقیم به آکواریوم بسیار بزرگ این تفرجگاه دارد. مهمانان می توانند منظره ها خارق العاده ای از جهانی رو و زیر آب را به وسیله ایوان فضای باز طبقه بالا و منظرهی دیدنی از 40 هزار ماهی آکواریوم در طبقه پایین دیدن نمایند. برای استفاده از این تفرجگاه باید شبی 1750 دلار بپردازید.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با امکانات، اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر هتل های سنگاپور، لیست کاملی از آن ها را در خبرنگاران ببینید و برای رزرو هتل دلخواه تان برنامه ریزی کنید.

آتلانتیس، دبی

در هتل آتلانتیس (Atlantis) دبی که در جزیره نخل جمیرا قرار گرفته است، پنجره های تمام قد سوئیت ها که از کف اتاق تا سقف آن کشیده شده اند، دیدی 360 درجه از اعماق امبسدور لاگون (The Ambassador Lagoon) به مهمانان می دهد؛ این تالاب مصنوعی با 65 هزار نوع گونه دریایی پر شده است. اگر یکی از دو سوئیت نپتون و پوزئیدون را انتخاب کنید، علاوه بر 30 دقیقه آموزش شخصی، حمل ونقل رایگان به فرودگاه و امکان سفارش غذا در اتاق هتل به صوت 24 ساعته نیز برای شما مهیا است. در صورت تمایل برای اقامت در این هتل باید شبی 8200 دلار پرداخت کنید.

اگر برای سفر به دبی برنامه ریزی می کنید، می توانید تور دبی را در خبرنگاران جستجو نموده و برترین آفر تور را از میان آژانس های معتبر مسافرتی با پایین ترین قیمت بخرید. بعلاوه برای داشتن برنامه ریزی دقیق تر برای سفر خود، خبرنگاران لیست کاملی از جاهای دیدنی دبی را در اختیار شما قرار داده است که ضمن کسب اطلاعات لازم درباره آن ها، سفر راحت تر و بهتری داشته باشید.

مسافرخانه Utter، سوئد

مسافرخانه Utter در شهر وستروس سوئد قرار گرفته است و شامل یک اتاق زیرآبی شناور روی دریاچه ملارن (Lake Mälaren) در نزدیکی استکهلم است. این مسافرخانه شاید مثل بعضی از هتل های ذکرشده، لوکس نباشد، اما امکان اقامتی رمانتیک را برای زوج ها فراهم می نماید. فضای زیرآب آن، پنجره هایی در هر چهار جهت دارد که می توان از منظره حیات دریایی لذت برد و در عین حال از سکوی چوبی آن نیز برای حمام آفتاب و دیدنی منظره ها اطراف استفاده کرد. با پرداخت 165 دلار می توانید یک شب به یادماندنی برای خود بسازید.

منبع: کجارو / cntraveler.com
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2285

به "با برترین هتل های زیر آب جهان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین هتل های زیر آب جهان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید