قول می دهیم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه سوخت فعال گردد

به گزارش بیباپ، تهران (پانا) - وزیر نفت از فعال شدن بیش از 3 هزار صندلی سوخت در سراسر کشور خبر می دهد و می گوید قول می دهم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه هوشمند سوخت فعال گردد تا مردم عزیز بتوانند از سهمیه خود استفاده نمایند.

قول می دهیم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه سوخت فعال گردد

به گزارش وزارت نفت، جواد اوجی امروز در جریان بازدید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اظهار کرد: هم اکنون با همه شرکت های پخش فرآورده های نفتی منطقه ها کل کشور در ارتباط هستیم، الحمدلله بیش از 3 هزار صندلی در کشور فعال هستند که مردم عزیز می توانند در خارج از شبکه سوخت و به صورت دستی از آن استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 300 صندلی سوخت در سراسر کشور با کارت سوخت به صورت سهمیه ای، بنزین را به خودروها عرضه می نمایند، اضافه نمود: به مردم اعلام کردیم سهمیه سوخت در کارتشان محفوظ است و هیچ مسئله ای وجود ندارد.

وزیر نفت با اشاره به اینکه مردم با وجود معطلی در برخی از صندلی ها همکاری خوبی با خادمان خود در وزارت نفت داشتند، توضیح داد: دشمن قصد داشت به مردم ایران آسیب بزند، اما با همراهی و صبوری مردم، تیرشان به سنگ خورد.

اوجی خطاب به رئیس جمهوری گفت: من به شما قول می دهم ظرف یک تا دو روز آینده کارت هوشمند سوخت فعال گردد تا مردم عزیز بتوانند از سهمیه خود استفاده نمایند.

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری امروز به منظور آنالیز وضع عملیاتی کردن صندلی های عرضه سوخت در سراسر کشور به صورت سرزده به وزارت نفت آمد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2172

به "قول می دهیم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه سوخت فعال گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول می دهیم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه سوخت فعال گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید