فراخوان پذیرش و حمایت از ایده های فناورانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منتشر شد

به گزارش بیباپ، فراخوان پذیرش و حمایت از ایده های فناورانه مرتبط با شبیه ساز های آموزشی و کاربردی در حوزه سلامت و علوم پزشکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منتشر شد.

فراخوان پذیرش و حمایت از ایده های فناورانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز، فراخوان پذیرش و حمایت از ایده های فناورانه مرتبط با شبیه ساز های آموزشی و کاربردی در حوزه سلامت و علوم پزشکی را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، رویداد ایده پردازی، استعدادیابی و جذب طرح های فناورانه و فراوریات به منظور شناسایی استارت آپ ها، ایده ¬ها و طرح های فناورانه مرتبط با شبیه ساز های آموزشی و کاربردی (Educational and Practical Simulators) در حوزه سلامت و علوم پزشکی برگزار می گردد و طرح های منتخب را از مرحله فراوری محصول اولیه تا اخذ مجوز و تجاری سازی مورد حمایت مادی و معنوی قرار خواهد گرفت.

الکترونیک، روباتیک و مگاترونیک در شبیه ساز های علوم پزشکی، پردازش تصویر و هوش مصنوعی در شبیه ساز های علوم پزشکی، تدوین سناریو و بازی سازی (Game) جدی در شبیه ساز های علوم پزشکی، طراحی و مدل سازی دو بعدی و سه بعدی در شبیه ساز های علوم پزشکی، چاپ سه بعدی و کاربرد های آن در شبیه ساز های علوم پزشکی، طراحی و پیاده سازی سخت افزار های کنترلی شبیه ساز های علوم پزشکی و واقعیت مجازی و افزوده در شبیه ساز های علوم پزشکی از محور های این فراخوان هستند.

مهلت ارسال ایده و مستندات تا 15 تیرماه سال 1400 و زمان برگزاری اولین رویداد 30 تیرماه امسال خواهد بود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محور های رویداد و آشنایی با نحوه ارسال ایده ها و نیز اطلاعات کارگاه های آموزشی و توجیهی مربوطه به سایت tbzmedsim.ir مراجعه نموده و یا با خانم تبریزی به شماره 33357312 تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1996

به "فراخوان پذیرش و حمایت از ایده های فناورانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان پذیرش و حمایت از ایده های فناورانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید