شرایط پذیرش در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر تغییر کرد

به گزارش بیباپ، تهران (پانا) - بنا بر اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با بهبود شرایط شیوع کرونا در تهران، ممنوعیت های پذیرش جدید دانشجویان در خوابگاه های این دانشگاه لغو شده است.

شرایط پذیرش در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر تغییر کرد

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این اطلاعیه اعلام نموده که با توجه به بهبود شرایط شهر تهران از شرایط قرمز کرونایی به نارنجی، محدودیت های ابلاغی شرایط قرمز در خوابگاه ها که به صورت ممنوعیت پذیرش جدید و الزام حضور غیاب روزانه مطرح شده بود، از روز یکشنبه 26 اردیبهشت لغو شد.

همچنین، کلیه دانشجویان ساکن در فاز ششم که اسامی آنها در پرتال آموزش قسمت درخواست خوابگاه تایید شده و پیش از عید در خوابگاه سکونت داشته اند، می توانند از تاریخ ذکر شده با اخذ تاییدیه بهداشت از مرکز بهداشت و درمان دانشگاه به خوابگاه مراجعت کنند.

دانشگاه امیرکبیر برای بازگشت دانشجویان به خوابگاه ها نکاتی را هم متذکر شده است. براین اساس، کلیه برگه های تاییدیه سلامت دانشجویان هنگام ورود به خوابگاه بایستی به انتظامات تحویل داده گردد.

همچنین، دانشجویان کارشناسی ارشد 97 که تا 31 فروردین از سرانجام نامه خود دفاع نموده اند، تا سرانجام اردیبهشت ماه مهلت دارند خوابگاه را تخلیه کنند.

ورودی های کارشناسی ارشد 99 نیز پس از ثبت پروپزال و تعیین شدن نوع پروژه در پرتال آموزشی(تئوری و تجربی) خود، برحسب شرایط فازهای پیش رو امکان اسکان خواهند داشت.

این دانشگاه در خصوص ورودی های دکتری 99 اعلام نمود: این دانشجویان در تابستان امسال امکان استفاده از ظرفیت خوابگاه به مدت یک ماه را خواهند داشت و امکان استفاده مستمر از خوابگاه برای این دسته از دانشجویان، پس از تصویب پروپزال خواهد بود.

اطلاعیه فاز هفتم اسکان در صورت پایداری شرایط در دهه اول خرداد منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1946

به "شرایط پذیرش در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پذیرش در خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید