زمین های چمن باشگاه فولاد آماده بهره برداری

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مسابقات لیگ های مختلف و تمرینات تیم ها شده است. باشگاه فولادخوزستان با توجه به این تعطیلی و طبق برنامه ریزی اجرا شده، اقدامات مختلفی برای آماده سازی زمین های چمن در دستور کار قرار داده است تا در صورت بازگشایی احتمالی تمرینات و مسابقات، زمین های آماده و مطلوب جهت انجام تمرینات و میزبانی مسابقات در اختیار تیم های مختلف باشگاه قرار بدهد.

زمین های چمن باشگاه فولاد آماده بهره برداری

رضا ارزانی پور مدیر استادیوم شهدای فولاد خوزستان که مسئولیت حفظ و نگهداری دیگر زمین های تمرین تیم های مختلف را بر عهده دارد به رسانه این باشگاه گفت: بعد از تعطیلات نوروز و از اواسط فروردین ماه با توجه به تعطیلی لیگ برتر و توقف تمرینات تیم به دلیل شرایط اضطراری به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، عملیات بهبود و ترمیم زمین شماره 2 باشگاه که تمرینات تیم بزرگسالان در آن برگزار می گردد را شروع کردیم تا در اواسط اردیبهشت این زمین با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری گردد.

وی ادامه داد: عملیات های روزانه شامل آبیاری، کوددهی و سربرداری طبق روال و به صورت روتین در حال اجرا است و همچنین عملیات های تخصصی با تجهیزات استاندارد برای بهبود و بازپروری چمن نیز در دستور کار نهاده شد. این عملیات ها شامل دتچینگ، هوادهی، تاپ درسینیگ و لولینگ هستند که جهت ارتقای کیفی و ظاهری زمین چمن تمرین از نظر بهبود تراکم، توسعه ریشه، رنگ و همچنین یکسان سازی بستر انجام می شوند.

مدیر استادیوم شهدای فولاد خوزستان اضافه کرد: با توجه به اقدامات خوبی که در این مدت بر روی زمین اصلی استادیوم شهدای فولاد انجام گرفته است، این زمین با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری و میزبانی در مسابقات لیگ برتر خواهد بود. همچنین کار روی زمین های دیگر باشگاه طبق برنامه در حال اجرا است.

ارزانی پور در سرانجام گفت: جا دارد از سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان تشکر داشته باشم که با توجه به سوابق ارزنده قبلی در طول مدت ترمیم و نگه داری با هدایت و حمایت های خود به ما یاری شایانی کردند. در سرانجام ضروری است از دستگاه محترم نظارت شرکت فولادخوزستان و همه عوامل اجرایی استادیوم که با توجه به شرایط بحرانی به وجود آمده با رعایت کامل نکات بهداشتی و به صورت مستمر برای انجام این پروژه در زمان تعیین و با بالاترین کیفیت کوشش کردند، قدردانی و تشکر خود را به عمل آورم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1084

به "زمین های چمن باشگاه فولاد آماده بهره برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین های چمن باشگاه فولاد آماده بهره برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید