مهدی: در تعطیلات عید هم بازی ها را برگزار می کنیم، مسئله ای برای برگزاری سوپرجام وجود ندارد

به گزارش بیباپ، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال تا آخر سال را اعلام می کنیم و حداقل یک هفته از مسابقات را در تعطیلات عید نوروز برگزار خواهیم کرد.

مهدی: در تعطیلات عید هم بازی ها را برگزار می کنیم، مسئله ای برای برگزاری سوپرجام وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی در گفت وگو با رادیو تهران در پاسخ به این سؤال که برنامه مسابقات هفته هفدهم به بعد رقابت های لیگ چه زمانی اعلام خواهد شد؟، گفت: ما طی امروز و فردا برنامه مسابقات را اعلام می کنیم، فکر می کنم امروز تا آخر وقت برنامه اعلام گردد. ما باید در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته اعلام می کردیم ولی به علت کسالت بنده به تاخیر افتاد. حداقل برنامه مسابقات تا آخر سال را اعلام می کنیم و سعی داریم از زمان برترین استفاده را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما به علت این که تعطیلات نوروز و لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم باید قبل از عید از زمان استفاده کنیم چون در فروردین و اردیبهشت فشردگی بالایی داریم. در تعطیلات عید حداقل یک هفته را برگزار خواهیم کرد و در ایام لیگ قهرمانان آسیا هم بازی های جام حذفی را ادامه می دهیم.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در مورد اینکه شرایط برگزاری سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و فولاد چگونه است، بیان کرد: خوشبختانه طی صحبتی که با همکاران داشتم و همکاری تیم ها با سازمان لیگ فکر نمی کنم که مسئله ای برای برگزاری سوپرجام وجود نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2335

به "مهدی: در تعطیلات عید هم بازی ها را برگزار می کنیم، مسئله ای برای برگزاری سوپرجام وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: در تعطیلات عید هم بازی ها را برگزار می کنیم، مسئله ای برای برگزاری سوپرجام وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید