اینترنت ارزان قیمت به زودی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد ، مشخص تکلیف مراکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه ها

به گزارش بیباپ، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

اینترنت ارزان قیمت به زودی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد ، مشخص تکلیف مراکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه ها

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

نتایج 2 آزمون وزارت بهداشت منتشر شد

نتایج نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان خارج از کشور و هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور منتشر شد. داوطلبان می توانند به وسیله سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند.

بیش از 3000 نفر در آزمون دکتری وزارت بهداشت انتخاب رشته کردند

سعید هاشمی رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی بیان نمود: مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت 24 شهریور ماه سرانجام یافت. بر اساس آخرین آمار 3 هزارو 374 نفر مجاز به انتخاب محل در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت بودند که از این تعداد 3 هزارو 271 به انتخاب رشته پرداخته اند.

مهلت دفاع از سرانجام نامه و رساله دانشجویان دانشگاه پیغام نور تمدید شد

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا و به منظور مساعدت با دانشجویانی که در مرحله انجام سرانجام نامه و رساله هستند و در مهلت مشخص شده قبلی برای دوره تابستان 99-1398 پیروز به دفاع از سرانجام نامه و رساله نمی شوند، مهلت دفاع از سرانجام نامه و رساله تا 30 مهر تمدید شده است.

عذرخواهی طهرانچی از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد

محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در بخشنامه ارسالی به واحد های دانشگاهی به روسای استانی اختیار داده شده که فارغ التحصیلی دانشجویان را با توجه به سوابق در اختیار پیگیری نمایند که تا 31 شهریور مسئله ای پیدا ننمایند. البته برای سال تحصیلی جدید فارغ التحصیلی تا 31 مهرماه تمدید شده است. عذرخواهی می کنم از فارغ التحصیلانی که به واسطه راه اندازی سامانه آموزشیار کار های آن ها با اندکی خلل روبرو شد.

طهرانچی ادامه داد: در حال حاضر دانشجویان و دانش آموختگان در هر ساعت شبانه روز می توانند برای ثبت نام و انجام امور خود به وسیله سامانه آموزشیار اقدام نمایند.

آخرین جزئیات ثبت نام و شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی اعلام شد

بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شروع ثبت نام و شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی از روز یکشنبه 23 شهریور ماه جاری گفت: با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا مصاحبه امسال این دوره به صورت مجازی برگزار می گردد. داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه انتخاب رشته واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و تمایل به شرکت در این مرحله از ارزیابی علمی و تخصصی را دارند می توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علـمی اقدام نمایند.

نتایج فراخوان مدرسین دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در فراخوان جذب متقاضیان حق ­التدریس مراکز علمی کاربردی سال 98 که برای اولین بار به صورت سامانه ­ای و برخط در سراسر کشور برگزار گردید، حدود 40 هزار نفر وارد سامانه شدند که از این تعداد، قریب به 19 هزار نفر شرایط اولیه را داشته و ثبت نام کردند. در مجموع حدود 6 هزار نفر متقاضی وارد کارگروه های آنالیز توانایی علمی شدند و از این تعداد نزدیک 3000 نفر واجد شرایط شناخته شده و وارد مرحله بعد شدند.

برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی کنکور 99 از 27 شهریور شروع می گردد

آزمون عملی تربیت بدنی آزمون سراسری سال 1399 در روز های پنجشنبه 27 شهریور و آدینه 28 شهریور برای برادران و در روز های شنبه 29 شهریور، یکشنبه 30 شهریور و دوشنبه 31 شهریور برای خواهران برگزار می گردد.

ما اینترنت رایگان برای دانشجویان می خواهیم وزیر می گوید ارزان قیمت می دهیم

منصور غلامی وزیر علوم گفت: برای تخصیص اینترنت به دانشجویان و استادان با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مذاکره نموده ایم و وزیر ارتباطات قول تامین اینترنت ارزان قیمت را داده اند، اما درخواست وزارت علوم اینترنت رایگان بوده است. اقدامات و هماهنگی های اولیه برای اینترنت دانشجویان صورت گرفته و منتظریم اینترنت دانشجویان در روز های آینده تامین گردد.

مهلت ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه 1399 و مهلت ثبت نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی را به دلیل اعلام رشته های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای ثبت نام تمدید کرد و متقاضیان می توانند تا سرانجام روز پنجشنبه 27 شهریورماه 99 برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

مصوبه تعطیلی دانشگاه های وابسته به دستگاه های اجرایی اجرا شد

محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مراکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه اجرایی هم باید در تاریخ سی و یک شهریور ماه سال 98 مشخص تکلیف می شدند. بعضی از این دانشگاه ها یا باید به دستگاه های غیردولتی واگذار می شدند یا کلاً تعطیل می شدند. در دانشگاه جامع این مصوبه اجرا شد. هم اکنون هیچ مرکز دیگری وجود ندارد که مشخص تکلیف نشده باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1336

به "اینترنت ارزان قیمت به زودی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد ، مشخص تکلیف مراکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت ارزان قیمت به زودی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد ، مشخص تکلیف مراکز علمی کاربردی وابسته به دستگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید