اندونزی علاقه مند به همکاری با شرکت های دانش بنیان اردبیل است

به گزارش بیباپ، سفیر اندونزی در ایران گفت: مدل مدیریت پارک علم و فناوری و نیز دستاوردهای شرکت های دانش بنیان استان اردبیل در حد مطلوبی بوده و کشور اندونزی علاقه مند به توسعه روابط با استان اردبیل در زمینه تولیدات دانش بنیان است.

اندونزی علاقه مند به همکاری با شرکت های دانش بنیان اردبیل است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، علیم الدین اکتاوینو ظهر امروز در بازدید از دستاورهای شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: به دعوت رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل برای بازدید از دستاورهای شرکت های دانش بنیان و کیفیت فعالیت این شرکت ها به استان اردبیل سفر کردم و در این سفر مدل مدیریت پارک علم و فناوری استان اردبیل بسیار مناسب بود.

وی گفت: قطعا علاقه مند هستیم که شرکت های دانش بنیان استان اردبیل روابط و همکاری خود را با شرکت های فعال کشور اندونزی در این حوزه افزایش داده و بتوانیم از تجربیات و دانش یکدیگر استفاده کنیم.

سفیر اندونزی در ایران اضافه نمود: کشور اندونزی و استان اردبیل در بعضی از حوزه ها از جمله کشاورزی، صنعت توریسم و فراوری گیاهان داروئی دارای ویژگی های مشترکی هستند که می توانیم از این ظرفیت ها نیز برای توسعه همکاری استفاده کنیم.

علیم الدین اکتاوینو توضیح داد: پارک علم و فناوری در کشور اندونزی به صورت مدلی جدید در حال تعریف هست که علاقه داریم از تجربیات ایران و پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز در این زمینه بهره مند شویم.

ت

منبع: تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 715

به "اندونزی علاقه مند به همکاری با شرکت های دانش بنیان اردبیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی علاقه مند به همکاری با شرکت های دانش بنیان اردبیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید