اقلام اساسی ماه رمضان در اردبیل توزیع می شود

به گزارش بیباپ، خبرنگاران/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از آغاز توزیع اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در استان اردبیل خبر داد.

اقلام اساسی ماه رمضان در اردبیل توزیع می شود

رامین صادقی امروز دوم اردیبهشت در بازدید از واحدهای عرضه کالاهای اساسی در اردبیل اظهار کرد: توزیع کالا های اساسی و مایحتاج ضروری مردم برای ماه مبارک رمضان در استان از چند روز گذشته در اردبیل آغاز شده و تا سوم خردادماه ادامه دارد.

وی گفت: 812 تن برنج به قیمت هر کیلو گرم 8 هزار تومان، 812 تن شکر با نرخ هر کیلوگرم 5 هزار و 900 تومان، 812 تن روغن نباتی براساس نرخ مصوب، 244 تن گوشت منجمد گوساله به قیمت هر کیلوگرم 42 هزار تومان، مرغ منجمد 406 تن و خرمای مضافتی و کبکاب یک هزار و 624 تن از جمله اقلام سهمیه ای استان در ماه مبارک رمضان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: اولویت عرضه کالا های اساسی به مناسبت ماه مبارک رمضان با فروشگا ه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و واحد های صنفی منتخب است که تامین مایحتاج ضروری خانوار ها، کالا های حمایتی تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در فروشگا های فوق عرضه می شود.

صادقی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنج هندی، شکر، روغن و گوشت قرمز منجمد اقلامی است که توزیع خواهد شد و شهروندان هیچ نگرانی از بابت تأمین اقلام اساسی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، وی شرح داد: در راستای جلو گیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین حفظ سلامتی شهروندان از این ویروس برگزاری نمایشگاه های ضیافت در استان امکان پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1072

به "اقلام اساسی ماه رمضان در اردبیل توزیع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقلام اساسی ماه رمضان در اردبیل توزیع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید