اشتباهات خصوصی سازی مخابرات باید واکاوی شود، یاد بگیریم رگولاتور خوبی باشیم

به گزارش بیباپ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید یاد بگیریم که رگولاتور خوبی باشیم باید اشتباهات خصوصی سازی مخابرات را واکاوی کنیم چرا که نفس خصوصی سازی مشکل نداشت.

اشتباهات خصوصی سازی مخابرات باید واکاوی شود، یاد بگیریم رگولاتور خوبی باشیم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از اولین اپراتور خصوصی پست کشور که در اتاق بازرگانی برگزارشد، گفت: باید این اپراتور از همان ابتدا اعلام کند که به دنبال رقابت با پست است و نباید ترس و نگرانی داشته باشد چرا که شرکت پست یک نهاد حاکمیتی است و وظایف خودش را برعهده دارد.

وی ادامه داد: ما امیدواریم اقتصاد در این بخش شکوفا شود. مهم این است که بتوانیم سرویس های خوب و با کیفیت ارائه دهیم و باید یاد بگیریم رگولاتور باشیم.

وی با بیان اینکه 33 میلیارد پول کلاهبرداری شده به مردم برگردانده شد، گفت: دامنه کلاهبرداری خدمات ارزش افزوده بسیار گسترده است و ما تنها در یک پرونده 33 میلیارد که کلاهبرداری شده بود را به مردم برگرداندیم.

آذری جهرمی گفت: نمی شود که فعالیت پست و مخابرات را آزادسازی کنیم ولی موقع پرسش، از وزیر پاسخ بخواهیم و زمانی که وزیر هم در باره رگولاتوری نظر بدهد بازهم به وزیر ایراد بگیریم البته باید یاد بگیریم که رگولاتور خوبی باشیم باید اشتباهات خصوصی سازی مخابرات را واکاوی کنیم چرا که نفس خصوصی سازی مشکل نداشت.

جهرمی در ادامه گفت: چون اشکالات خصوصی سازی مخابرات باز نشده، این مسائل در حد یک گزارش در مجلس اعلام می شود.

وزیر ارتباطات گفت: امروز عقبگرد در عرصه تلفن ثابت داشتیم و نسل نوین ارتباطات ثابت پر سرعت با مشکل روبرو شده است.

جهرمی در ادامه گفت: اپراتور اول باعث می شود به جای مراجعه به مراکز پستی افراد خدمات را دریافت کنند و باید خدمات در شان مردم و با کیفیت ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 553

به "اشتباهات خصوصی سازی مخابرات باید واکاوی شود، یاد بگیریم رگولاتور خوبی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات خصوصی سازی مخابرات باید واکاوی شود، یاد بگیریم رگولاتور خوبی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید