96 کشته و مجروح در انفجار بانکوک، پاکسازی محل بمب گذاری ادامه دارد

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، بر اثر این انفجار که شامگاه دوشنبه به وقت محلی روی داد، دست کم 16 نفر کشته و بیش از 80 نفر دیگر زخمی شده اند. پیشتر رسانه های تایلندی، آمار تلفات این حادثه را 27 نفر اعلام نموده بودند. این در حالی است که اخبار تأیید نشده از وجود 3 گردشگر خارجی در میان قربانیان حکایت دارد.

96 کشته و مجروح در انفجار بانکوک، پاکسازی محل بمب گذاری ادامه دارد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

این انفجار در مرکز بانکوک و در یکی از محلات پر رفت و آمد این شهر روی داد که هتلها و مراکز خرید بسیاری در آن قرار گرفته است. مقامات تایلندی هدف این حمله را آسیب زدن به گردشگران خارجی و تضعیف صنعت گردشگری و اقتصاد این کشور عنوان نموده اند.

در عین حال احتمال می رود که هدف این حمله یک معبد هندو بوده باشد که در این محله پرازدحام قرار داشته و از جاذبه های گردشگری بانکوک است و هندوها و بودائیان زیادی برای عبادت در آن تجمع می نمایند.

تا این لحظه، هیچ گروهی مسئولیت این بمب گذاری را بر عهده نگرفته است. لازم به ذکر است به دنبال کودتای نظامی در تایلند، این کشور با ناآرامی های سیاسی و اعتراضات خیابانی گسترده ای روبرو بوده، اما بمب گذاری و حملات تروریستی به ندرت در آن اتفاق می افتد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 654

به "96 کشته و مجروح در انفجار بانکوک، پاکسازی محل بمب گذاری ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "96 کشته و مجروح در انفجار بانکوک، پاکسازی محل بمب گذاری ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید