تور ترکیه: برترین شهر برای خرید خانه در ترکیه

به گزارش بیباپ، اگر شما نیز در پی خرید خانه در ترکیه هستید تا انتهای این مقاله را حتما بخوانید و شهر مورد نظر خود را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.

تور ترکیه: برترین شهر برای خرید خانه در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

ترکیه به عنوان یک مقصد عالی برای تعطیلات، دارای میراث تاریخی منحصربه فرد و فرصت های عالی برای تفریح است که این کشور را برای سرمایه گذاران مجذوب نماینده می نماید. بازار املاک و مستغلات در ترکیه در حال رونق است، زیرا خریداران خارجی همچنان آپارتمان، خانه و ویلا را با نرخ های بالا نیز خریداری می نمایند. این مجموعه ها گزینه های متنوعی از املاک و ساختمان ها را برای فروش در هر نوع و با هر بودجه ای در اختیار سرمایه گذاران بالقوه قرار می دهند. بیشتر شرکت هایی که مشغول به فروش پروژه های ساختمانی، شرکت های ترک هستند. اگر شما نیز در پی خرید خانه در ترکیه هستید تا انتهای این مقاله را حتما بخوانید و شهر مورد نظر خود را با توجه به احتیاج خود انتخاب کنید.

1. استانبول

استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه و پنجمین شهر پرجمعیت دنیا است. این شهر به عنوان مرکز پیشرو در اقتصاد، گردشگری و تفریح کشور، مکان های دیدنی و تفریحی بسیاری را به نمایش می گذارد که از شاهکارهای معماری بیزانس و عثمانی گرفته تا روندهای مدرن را شامل می گردد. میراث فرهنگی و تاریخی غنی، استانبول را به یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات در سراسر دنیا تبدیل نموده است.

بخش املاک و مستغلات در استانبول به علت تعدادی پروژه بزرگ و مدرن سازی مداوم محله های شهر در حال پیشرفت است. تقاضای زیادی برای خرید املاک در استانبول وجود دارد، به ویژه به وسیله خریدارانی که جذب سبک زندگی پرجنب وجوش شهر می شوند. قیمت ها به طور میانه از 60 هزار دلار آغاز می گردد و بسته به معروفیت و زیرساخت های منطقه بسیار فرق دارد و طیف وسیعی از گزینه ها در دسترس خریداران بالقوه از جمله ویلاهای لوکس و آپارتمان های ارزان و بعلاوه املاک آماده است.

قیمت خانه و آپارتمان در استانبولبا توجه به منطقه ها مختلف و نوع پروژه فرق دارد و برای اطلاع دقیق باید با متخصصان خبره در این کار مشورت کنید.

2. آنتالیا

آنتالیا اغلب به عنوان مروارید مدیترانه نامیده می گردد. این معروفیت به علت چشم اندازهای باشکوه آن از دریا و کوه ها، همراه با امواجی است که نواحی طولانی سواحل طلایی را نوازش می نمایند، معروفیت قابل توجهی به دست آورده است. 300 روز آفتاب سال باعث می گردد که همه نوع فعالیت های فضای باز را انجام بدهید. این موضوع به مهمانان اجازه می دهد تا جاذبه های طبیعی بسیاری از پارک های ملی را کاوش نمایند، به ورزش های آبی پرماجرا بپردازند، از تفریحات شبانه پرجنب وجوش لذت ببرند و بسیاری دیگر.

بازار املاک در آنتالیا دائما در حال توسعه است و گزینه های بی خاتمه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را برای افراد غیر مقیم ارائه می دهد، خواه آپارتمان های استودیویی ارزان یا ویلاهای لوکس. با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در آنتالیا، علاوه بر داشتن یک خانه راحت با چشم اندازهای پانورامای بی عیب و نقص، همه امکانات رفاهی را نیز در آستان خود خواهید داشت.

3. ازمیر

ازمیر یکی از برترین نقاط برای خرید خانه در ترکیه است. محلی که ایرانیان آن را بسیار دوست دارند. ازمیر به خاطر اینکه در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار گرفته است و آن شلوغی استانبول در آن احساس نمی گردد بسیار مورد توجه ایرانیان است. قیمت مناسب خانه های ازمیر نسبت به استانبول یکی دیگر از دلایلی است که باعث مجذوب نماینده تر شدن خرید خانه در ازمیر ترکیه می گردد. اما قبل از هرگونه اقدامی بهتر است برای خرید خانه در ترکیه از مشاوران متخصص بهره ببرید.

ازمیر پروژه های لوکس و زیبای ویلایی بسیاری دارد که حتما و حتما به آن ها نیز سری زده و از این پروژه ها بازدید کنید. برای اطلاع ازقیمت خانه در ترکیه به پول ایران، می توانید به سایت ها و کارشناسان مربوطه مراجعه کنید.

4. آلانیا

آلانیا یک تفرجگاه ساحلی زیبا و یکی از منطقه ها استان آنتالیا است. این شهر در بین گردشگران رواج بیشتری پیدا نموده و مسئول 30 درصد سرمایه گذاری های خارجی در املاک و مستغلات ترکیه است. این مکان یک همزیستی هماهنگ از آثار تاریخی بزرگ و فضای پرجنب وجوش دنیای از یک شهر به سرعت در حال توسعه را به نمایش می گذارد.

اینکه آیا شما در حال سرمایه گذاری در املاک تجاری هستید یا قصد خرید خانه برای خود را دارید، گزینه های بسیاری را برای خرید به وجود می آورد. شایان ذکر است که بازار املاک و مستغلات در آلانیا به علت سرمایه گذاری های بزرگ دولت ترکیه در توسعه صنعت گردشگری در حال بهبود است. با این حال، آلانیا برخلاف همسایه خود آنتالیا، خریداران بالقوه ای را با املاک درجه یک که بسیار ارزان تر هستند و از 55000 دلار آغاز می نماید، جذب نموده است.

5. بورسا

مساجد و کاخ های باشکوه آن که سبک پیچیده ای از معماری عثمانی را نشان می دهد، حمام های گرمایی معروف و چشمه های آب گرم بازدیدنمایندگان و خریداران ملک بیشتری را به خود جلب می نماید. بورسا یکی از برترین و محبوب ترین پیست های اسکی را دارا است که در کوه اولوداغ واقع شده است.

افرادی که می خواهند پول بیشتری بپردازند، بورسا را بر بسیاری از شهرهای دیگر ترجیح می دهند، زیرا این منطقه، خانه، آپارتمان و ویلاهای ارزان ای را با 45000 دلار آغاز می نماید. ارتباط حمل و نقل بین بورسا و استانبول آن را به یک مقصد گردشگری آسان تر و مجذوب نماینده تر و بعلاوه یک گزینه سرمایه گذاری سودآور تبدیل نموده است.جینگوبینگوکه یکی از معتبرترین شرکت های خریدوفروش املاک در ترکیه است در بورسا نیز نمایندگی داشته و برای خرید خانه در این شهر می توانید با این شرکت نیز تماس بگیرید.

6. یالووا

یالووا شهری زیبا با جنگل های سبز زمردی است که با امواج فیروزه ای دریای مرمره ترکیب شده است. از تعدادی از جاذبه های گردشگری می توان به چشمه های آب گرم، مراکز آبگرم و آبشارهای غرغره اشاره نمود. یک شبکه حمل و نقل پیشرفته یالوا را به شهرهای اصلی متصل نموده است و آن را به یک گزینه سرمایه گذاری بلند مدت ارزشمند تبدیل می نماید.

بازار املاک و مستغلات در یالوا به طور پیوسته در حال رشد است و میانه قیمت املاک سال به سال به آرامی افزایش می یابد. با این حال، قیمت ها هنوز بسیار کمتر از استانبول است که تنها یک ساعت با ماشین از یالووا فاصله دارد. علاوه بر لذت بردن از همه لذت های یک تفریحگاه ساحلی، افرادی که سرمایه گذاری در املاک یالووا را انتخاب می نمایند، شانس بالایی دارند تا در آینده ملکی که خریداری نموده اند با قیمت بالاتری به فروش برسد.

منبع: کجارو
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2331

به "تور ترکیه: برترین شهر برای خرید خانه در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: برترین شهر برای خرید خانه در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید