کریستیانو رونالدو: می خواهم تا چند سال دیگر هم بازی کنم

به گزارش بیباپ، کریستیانو رونالدو پس از دریافت جایزه برترین بازیکن قرن 21 گلوب ساکر گفت: حضور در اینجا کنار قهرمانانی چون لواندوفسکی، پیکه و کاسیاس شگفت انگیز است. کاسیاس نمونه ای برای همه است. زمانی که او دچار مشکل (مشکل قلبی) شد، همه فهمیدیم باید قدر داشته های خود را باید بدانیم. من 36 ساله هستم، اما هنوز فوتبال، زندگی و خانواده ام را دوست دارم. این جایزه به من انگیزه می دهد و بخشی از این رویداد بودن باعث افتخار است. واقعاً مسرور هستم و امیدوارم بتوانم چند سال دیگر به بازی کردن ادامه دهم.

کریستیانو رونالدو: می خواهم تا چند سال دیگر هم بازی کنم

وی پیش از این مراسم در خصوص شانس تیم ملی پرتغال برای تکرار قهرمانی جام ملت های اروپا در سال 2021 توضیح داد: ما یک تیم و مربی عالی داریم و چنین اتفاقی ممکن است. تیم هایی چون فرانسه، اسپانیا و آلمان همواره مدعی قهرمانی هستند، اما ما برای جنگیدن به این مسابقات می جنگیم. آنها می دانند تیم خوبی داریم و می توانیم قهرمان شویم. احساس می کنم شانس خوبی داریم.

ستاره پرتغالی یوونتوس در خصوص شرایط پسرش که در تیم پایه یوونتوس بازی می نماید، اعلام کرد: باید ببینیم او بازیکنی عظیم می گردد یا خیر. کریستیانو جونیور گاهی نوشابه یا چیپس می خورد و می داند عصبانی می شوم. گاهی به او می گویم که پس از تردمیل باید داخل آب سرد شیرجه بزند تا بدنش ریکاوری گردد، اما می گوید آب خیلی سرد است.

رونالدو در ادامه گفت: پسرم فقط 10 سال دارد و این رفتار طبیعی است. او توانایی لازم را دارد، سریع است و به خوبی دریبل می زند، اما این اهمیتی ندارد و کافی نیست. این اتفاق کوشش و فداکاری زیادی می طلبد. من پسرم را تحت فشار نمی گذارم که گردد، اما می خواهم او برترین باشد، چه به اسم فوتبالیست یا پزشک.

وی درباره اینکه بچه ها زمانی که او را می بینند، راضیی پس از گل او را تکرار می نمایند، بیان نمود: وقتی این اتفاق را می بینم، راضی می شوم و به خودم افتخار می کنم. چون آنها از کوشش و فداکاری من آگاه هستند و انگیزه ادامه راه را به من می دهند.

مهاجم یوونتوس با اشاره به موفقیت های پیاپی خود در سال های گذشته گفت: شکستن رکوردها و کسب عناوین قهرمانی خوشایند است. آسان نیست که سالیانی زیاد در اوج باشید و اعداد و عناوین خودشان صحبت می نمایند. من بابت این موضوع افتخار می کنم، اما دستیابی به این موارد بدون یک تیم و مربی فوق العاده غیرممکن است.

رونالدو بعلاوه در خصوص بازی در شرایط کرونا توضیح داد: بازی در استادیوم خالی خسته نماینده است. ما بازیکنان به همه پروتکل ها احترام می گذاریم، اما آنها را دوست نداریم. من فوتبال را دوست دارم و برای خانواده، دوستان و طرفداران بازی می کنم. به همین دلیل قوانین را رعایت می کنم، اما آن را دوست ندارم. امیدوارم در 2021 این قوانین تغییر کند و استادیوم ها پُر از تماشاگر شوند. چون فوتبال بدون تماشاگران هیچ است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2067

به "کریستیانو رونالدو: می خواهم تا چند سال دیگر هم بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستیانو رونالدو: می خواهم تا چند سال دیگر هم بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید