خبرنگاران کولاک بایرن و رجحان ارزشمند چلسی با سوپرگل ژیرو

به گزارش بیباپ، تهران- خبرنگاران- مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با کولاک بایرن مونیخ آلمان و رجحان ارزشمند چلسی انگلیس ادامه یافت.

خبرنگاران کولاک بایرن و رجحان ارزشمند چلسی با سوپرگل ژیرو

به گزارش خبرنگاران؛ سه شنبه شب در ادامه دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، 2 ملاقات همزمان برگزار گردید که این بازی ها با فزونی تیم های میهمان به اتمام رسید.

لاتزیو ایتالیا در استادیوم المپیکو شهر رم میزبان بایرن مونیخ آلمان مدافع اسم قهرمانی بود که این ملاقات با پیروزی درخشان چهار بر یک بایرن همراه شد تا تیم تحت راهنمایی هانسی فیلک در آستانه حضور در مرحله بعدی قرار بگیرد.

در دقیقه نهم اشتباه عجیب موساچیو مدافع لاتزیو موجب شد تا رابرت لواندوفسکی با تیزهوشی گل نخست بازی را ثبت کند.

فزونی بایرن ادامه یافت و در دقیقه 24 پاس گوترزکا موجب شد تا جمال مویسلا هافبک جوان این تیم گل دوم نماینده آلمان را به ارمغان آورد.

در ادامه بازیکنان لاتزیو بخت های خوبی برای گلزنی داشتند که از دست رفت.

در دقیقه 42 بازهم اشتباه میزبان با ضد حمله بایرنی ها همراه شد تا لروی سانه سومین گل را به ثمر برساند.

در ابتدای نیمه دوم پاس روبه جلوی لروی سانه با اشتباه وحشتناک آچربی همراه شد و این مدافع به اشتباه دروازن تیم خودی را گشود تا مونیخی ها به گل چهارم برسند.

در دقیقه 49 خواکین کوره آ آرژانتینی با حرکتی انفرادی، یکی از گل های لاتزیو را جبران کرد.

در دقایق به جای مانده کوشش شاگردان سیمونه اینزاگی سودی نداشت و بازی با فزونی چهار بر یک بایرن مونیخ همراه شد.

در دیگر ملاقات، اتلتیکومادرید اسپانیا از چلسی انگلیس پذیرایی کرد که تیم تحت راهنمایی توماس توخل با حساب یک بر صفر برنده شد.

این ملاقات به علت محدودیت حضور انگلیسی ها در کشور اسپانیا به علت توسعه کرونای جهش یافته، به میزبانی شهر بخارست رومانی برگزار گردید.

چلسی که در هفته های اخیر با راهنمایی توماس توخل عملکرد خوبی داشته است در نیمه نخست این ملاقات تسلط زیادی بر توپ و میدان داشت.

در نیمه دوم هم نماینده انگلیس، تیم برتر میدان بود و بالاخره در دقیقه 68 با ضربه آکروباتیک و خیره کننده اولیویه ژیرو مهاجم باتجربه فرانسوی خود به گل دست یافت.

برخلاف انتظار، اتلتیکو با راهنمایی دیگو سیمئونه در این ملاقات حرفی برای گفتن نداشت و به طور کامل گرفتار تاکتیک های حریف شد.

چهارشنبه شب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با برگزاری 2 ملاقات به اتمام می رسد که طی آن مونشن گلادباخ آلمان با منچسترسیتی انگلیس و بعلاوه آتالانتا از ایتالیا با رئال مادرید اسپانیا مصاف می دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2063

به "خبرنگاران کولاک بایرن و رجحان ارزشمند چلسی با سوپرگل ژیرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کولاک بایرن و رجحان ارزشمند چلسی با سوپرگل ژیرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید