پیگیری میدانی رئیس مجلس درباره پرداخت یارانه 120 هزار تومانی

به گزارش بیباپ، رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای نظارت میدانی و پیگیری واریز یارانه 120 هزار تومانی مصوب مجلس شب گذشته در منطقه 12 شهرداری تهران با بعضی اهالی محله امامزاده یحیی تبادل نظر کرد.

پیگیری میدانی رئیس مجلس درباره پرداخت یارانه 120 هزار تومانی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای نظارت میدانی و پیگیری واریز یارانه 120 هزار تومانی مصوب مجلس شب گذشته در منطقه 12 شهرداری تهران با بعضی اهالی محله امامزاده یحیی تبادل نظر کرد.

در این نظارت میدانی با حضور در منازل بعضی اهالی این محله که از اقشار بدون درآمد و آسیب پذیر هستند، از نزدیک در جریان مسائل و مسائل مردم نهاده شد.

از جمله موضوعاتی که رئیس مجلس در این برنامه پیگیری کرد، واریز یارانه 120 هزار تومانی مصوب مجلس بود که در بهره مندی از این یاری ها پاسخ این خانواده ها منفی بود.

در این بازدید میدانی خانواده هایی که در این محله زندگی می نمایند و بعضی از آن ها حتی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، به قالیباف اعلام کردند که فقط یارانه 45 هزار و 500 تومانی را دریافت می نمایند و نه تنها یارانه 120 هزار تومانی اخیر که مصوبه مجلس است بلکه حتی یارانه معیشتی را که سال گذشته و پس از افزایش قیمت بنزین بنا بود به خانواده های ایرانی پرداخت گردد دریافت نمی نمایند.

از جمله زن و شوهر مسن یا زن سرپرست خانوار از کار افتاده و نیز خانواده های دیگری که به نظر می رسد تنها ممر درآمد و زندگی آن ها یارانه های پرداختی است به رئیس مجلس و نماینده مردم تهران در مجلس گفتند که دولت فقط یارانه 45 هزار و پانصد تومانی را برایشان واریز می نماید و در این بین اقساط وام یک میلیون تومانی مربوط به شرایط کرونایی نیز از این یارانه کسر می گردد.

در سرانجام این نظارت میدانی رئیس مجلس تاکید نمود: باید این مسأله آنالیز و معین گردد که چه تعداد از افراد مشمول و به چه دلیل دچار این مشکل هستند و مجلس شورای اسلامی این اتفاق و عدم پرداخت یارانه 120 هزار تومانی به مردمی را که این مصوبه برای بهره مندی آن ها تصویب شده است پیگیری خواهد نمود.

وی در سرانجام توضیح داد: دلیل اینکه همواره تاکید می گردد باید امور از نزدیک و تا آخرین مرحله پیگیری کرد همین است تا اشکالات کار معین گردد بنابراین هیچگاه نمی گردد به گزارش های ارسالی بسنده کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1579

به "پیگیری میدانی رئیس مجلس درباره پرداخت یارانه 120 هزار تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری میدانی رئیس مجلس درباره پرداخت یارانه 120 هزار تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید