تور ارزان اروپا: پس از شناسایی این سویه نگران کننده، اروپا، ژاپن، آمریکا و کانادا محدودیت های تازه ای وضع کردند

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از euronews کارشناسان سازمان جهانی بهداشت پس از برگزاری نشستی غیرعلنی در روز آدینه برای آنالیز اطلاعات دریافتی درباره سویۀ تازه کشف شدۀ ویروس کرونا در آفریقای جنوبی این ویروس را اومیکرون (Omicron) نامگذاری و در گروه ویروس های نگران کننده طبقه بندی کردند.

تور ارزان اروپا: پس از شناسایی این سویه نگران کننده، اروپا، ژاپن، آمریکا و کانادا محدودیت های تازه ای وضع کردند

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این سازمان بعلاوه گفت که ممکن است اومیکرون سریع تر از سایر سویه های ویروس کرونا توسعه یابد.

در بیانیه این سازمان آمده است: شواهد اولیه حاکی از خطر بالای عفونت است و اینکه تغییرات زیانباری در اپیدمیولوژی کووید19 روی داده است.

با این وجود کارشناسان گفتند که تست های پی سی آر همچنان قادر هستند این سویه تازه را شناسایی نمایند.

پس از انتشار اطلاعیه این سازمان، مقامات اتحادیه اروپا نیز جلسه ای اضطراری تشکیل داده و تعلیق سفرها از مبدأ هفت کشور آفریقایی را به 27 کشور عضو این اتحادیه توصیه کردند.

کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا و ژاپن نیز برای سفرها از جنوب آفریقا محدودیت هایی قائل شدند.

کانادا گفت ورود مسافران از هفت کشور بوتسوانا، اسواتینی، لسوتو، موزامبیک، نامیبیا، آفریقای جنوبی و زیمبابوه ممنوع است.

درحال حاضر هیچ پرواز مستقیمی به کانادا از هفت کشور ذکر شده وجود ندارد و مسافرانی که به طور غیرمستقیم از این کشورها وارد کانادا می شوند، باید نتیجه منفی تست کووید را که قبل از پرواز گرفته شده، به همراه داشته باشند و به محض ورود نیز برای مدت 14 روز قرنطینه شوند.

عمر الغبرا، وزیر حمل و نقل کانادا گفت که محدودیت های سفر دست کم تا 31 ژانویه ادامه خواهد داشت.

با این حال بلژیک گفت که اولین مورد ابتلا به اومیکرون در اروپا را شناسایی نموده است و بیمار، یک فرد واکسینه نشده است که به تازگی وارد این کشور شده است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2303

به "تور ارزان اروپا: پس از شناسایی این سویه نگران کننده، اروپا، ژاپن، آمریکا و کانادا محدودیت های تازه ای وضع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: پس از شناسایی این سویه نگران کننده، اروپا، ژاپن، آمریکا و کانادا محدودیت های تازه ای وضع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید