همایش ملی مهندسی سطح و کنفرانس بررسی تخریب و تخمین عمر در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد

به گزارش بیباپ، بیستمین همایش ملی مهندسی سطح و نخستین کنفرانس بررسی تخریب و تخمین عمر، 15 تا 17 بهمن ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد.

همایش ملی مهندسی سطح و کنفرانس بررسی تخریب و تخمین عمر در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، بیستمین همایش ملی مهندسی سطح و نخستین کنفرانس بررسی تخریب و تخمین عمر، 15 تا 17 بهمن در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد.

دبیرخانه این همایش مقالاتی در زمینه علوم و فناوری مهندسی پزشکی، صنایع، بررسی تخریب و تخمین عمر تجهیزات صنعتی را دریافت نموده است. ارائه مقالات در این همایش به صورت شفاهی و پوستر خواهد بود.

کارگاه های آموزشی با موضوع مهندسی آسیب قطعات صنعتی و فراکتوگرافی پیشرفته، جوشکاری سطحی و رویه سختی برای مقابله با سایش، مهندسی پوشش های نانوساختار سخت و مقاوم ایجاد شده به روش PVD، کشت سلول روی داربست های مهندسی بافت، فرایند اصلاح سطح نانو مواد برای کاربرد های پزشکی و کاربرد بررسی های پیشرفته XPS & ToF-SIMS در مهندسی سطح و مهندسی پزشکی در حاشیه بیستمین همایش ملی مهندسی سطح برگزار می گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی https://surfaceseminar.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 838

به "همایش ملی مهندسی سطح و کنفرانس بررسی تخریب و تخمین عمر در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی مهندسی سطح و کنفرانس بررسی تخریب و تخمین عمر در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید