معرفی بهترین ویزاهای فریلنس در اروپا - بخش دوم

به گزارش بیباپ، این مقاله در ادامه مقاله قبل معرفی بهترین ویزاهای فریلنس در اروپا می باشد و با تعداد دیگری از کشورهای اروپایی و ویزاهای مختلف آن آشنا می شوید تا بتوانید مناسب ترین ویزای خود را جهت انجام کار فریلنس در اروپا انتخاب نمایید.

معرفی بهترین ویزاهای فریلنس در اروپا - بخش دوم

با ما سفر کنید و با تور قیمت پایین اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

ویزا کارآفرینی پرتغال (Portugal Entrepreneur Visa)

این ویزای خاص برای کارآفرینانی است که می خواهند ضمن زندگی در پرتغال، شرکتی یا کسب و کاری نیز در این کشور برای خود ایجاد نمایند. پس از اخذ این نوع ویزا می توانید با اعتبار شرکت خود به عنوان فریلنسر کار کنید و مشتری جذب کیند.

برای اخذ ویزای کار آفرینی پرتغال لزوما احتیاجی نیست که چندین نفر را استخدام کنید یا سرمایه عظیمی داشته باشید؛ اما با این حال داشتن این ویزا به شما یاری می نماید تا یک بیزنس پلن و شرح کاملی در خصوص اینکه کسب و کار شما به چه صورت قرار است باعث سودزایی برای کشور پرتغال و اقتصاد آن گردد، داشته باشید.

ویزای کاری ایرلند یا ویزای مهر 0 (Ireland Person of Independent Means Visa (Stamp 0 Visa))

ایرلند یکی از قطب های فناوری برتر اروپا است. این کشور زیبا می تواند مقصد مهاجرت شما برای کار فریلنس در اروپا باشد اگر بتوانید نشان دهید که حداقل 50,000 یورو در سال درآمد دارید. زندگی در Emerald Isle مزایای بسیار خوبی دارد، از جمله فرهنگ و دولتی که به شدت از نوآوری پشتیبانی می نماید. این شهر همچنین دارای یکی از هیجان انگیزترین اجتماعات کارآفرینان و فریلنسرها در دنیا است. فضاهای دلپذیر و اینترنت خوب به راحتی در این شهر در دسترس هستند. در حالی که اکثریت مردم درشهرهای دوبلین و گالوی هستند، در مراکز کوچک تر در سراسر کشور ایرلند نیز شهرهای عالی برای زندگی وجود دارد.

ایرلند نسبت به سایر کشورهای اروپایی هزینه زندگی بالاتری دارد. این بدان معنی است که شما باید بتوانید پس انداز تعیینی برای خود جهت استفاده در شرایط پیش بینی نشده، داشته باشید. همچنین ضروری است امور اقتصادی شما توسط یک مؤسسه حسابداری ایرلندی تایید و امضاء گردد تا اطمینان حاصل گردد که شما شرایط لازم برای اخذ ویزای کاری ایرلند را برآورده می کنید.

ویزای کاری ایرلند بصورت مرحله به مرحله صادر می گردد و این به آن معناست که شرایط شما بر احتیاجمندی ها و الزامات خواسته شده ویزا تأثیر خواهد گذاشت. وب سایت اداره مهاجرت ایرلند اطلاعات بسیار خوبی در خصوص شرایط و نحوه اعمال آن دارد.

ویزای خود اشتغالی جمهوری چک (Czech Republic Self-Employed Visa)

جمهوری چک نیز ویزایی را برای افراد خود اشتغال یا فریلنس ارائه می دهد. اعطای این ویزا در 3 مرحله اتفاق می افتد:

برای اهداف شغلی (یعنی خود اشتغالی) درخواست یک ویزای بلند مدت یا long-stay visa بدهید. اما از آنجایی که باید یک آدرس محلی در این کشور داشته باشید، در ابتدا باید با یک ویزای توریستی به جمهوری چک بروید. سپس می توانید برای اخذ ویزای طولانی مدت به سفارت چک مراجعه و درخواست کنید. این ویزا دوازده ماه اعتبار دارد.

اخذ ویزای اقامت طولانی مدت یا Long-term resident visa (که بسته به نوع بیمه شما تا دو سال در هر زمانی قابل تمدید است)

اخذ اقامت دائم جمهوری چک یا Permanent resident (پس از گذراندن حداقل 5 سال اقامت طولانی مدت در جمهوری چک می توانید درخواست اخذ اقامت دائم این کشور را بدهید؛ که البته شرایط و الزامات دیگری نیز برای این فرایند وجود دارد).

این جهت ارائه شده توسط دولت جمهوری چک برای انجام کار فریلنس در اروپا از مزیت های مهم طرح چک است؛ در حالی که سایر کلاس های ویزای فریلنس اروپا راهی روشن و تعیین جهت اخذ اقامت دائم برای فریلنسرها در اروپا ارائه نمی دهند.

برای ویزای Long Stay باید ثابت کنید که تمکن اقتصادی لازم برای اینکه بتوانید مدت زمان اقامت خود را تحت پوشش خود قرار دهید، دارید. در حال حاضر میزان این تمکن اقتصادی در حدود 4,300 یورو است. علاوه بر اینها شما به آنالیز پزشکی، پلیس و اثبات مهارت های حرفه ای و بیمه درمانی نیز احتیاج دارید.

شرط دیگر برای ویزای Long Stay Visa این است که شما باید یک Zivno داشته باشید؛ Zinvo در واقع به معنای ثبت رسمی تجارت شما در لیست nivnostenský است. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که فرآیند اخذ این ویزا بسته به شرایط می تواند تغییر کند، لذا باید با وکلای مهاجرت مناسب در این زمینه مشاوره نمایید.

منبع: اینترنت
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1389

به "معرفی بهترین ویزاهای فریلنس در اروپا - بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین ویزاهای فریلنس در اروپا - بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید