لزوم استقرار قفسه کتاب در مراکز فرهنگی استان البرز، لزوم توجه به فروشگاه های کتاب

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کرج، زینب عاشری صبح چهارشنبه در حاشیه وبینار مشترک با وزیر و مدیرعامل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، گفت: استفاده از ظرفیت سالن های سینما و تشکیل گروه های مجری برنامه های کودک و نوجوان استان در حوزه نمایش، جشن الفبا و غیره در دستور کار است.

لزوم استقرار قفسه کتاب در مراکز فرهنگی استان البرز، لزوم توجه به فروشگاه های کتاب

وی بعلاوه بر توجه به فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و توسعه بخش فروش با دائر کردن قفسه فروش کتاب در مراکز فرهنگی، هنری، تدارک ایده های نو و خلاقانه برای هفته ملی کودک تاکید نمود.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان البرز به ضرورت تعامل و ارتباط مراکز کانون با مدارس، مساجد، آکادمی ها و دیگر مراکز فرهنگی، هنری حوزه کودک و نوجوان اشاره نمود و گفت: برای باز تعریف و شناسایی هر چه بیشتر هویت کانون باید کوشش کنیم.

عاشری در بخش دیگری با اشاره به سیاست های حوزه معاونت فرهنگی کانون کشور در مورد حضور بیش از پیش خانواده ها و مادران در مراکز کانون، گفت: تدارک فعالیت های فرهنگی، هنری و مهارت های زندگی برای این عزیزان با هدف استفاده از ایده ها و نظرات ارزشمند این گروه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: درهای کانون به روی تمامی علاقه مندان باز است و هر کس هر ظرفیت و توانمندی در حوزه کودک و نوجوان دارد می تواند آن را به کانون معرفی نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2585

به "لزوم استقرار قفسه کتاب در مراکز فرهنگی استان البرز، لزوم توجه به فروشگاه های کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم استقرار قفسه کتاب در مراکز فرهنگی استان البرز، لزوم توجه به فروشگاه های کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید