فولادی ها برای جبران انگیزه دارند، نکونام برای موفقیت می جنگد

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، میلاد بدرقه ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره شرایطش در این تیم و اوضاع کلی خوزستانی ها گفت: خدا را شکر تیم شرایط خیلی خوبی دارد و بازیکنان فولاد خوزستان برای جبران نتایج ابتدای فصل انگیزه خیلی زیادی دارند.

فولادی ها برای جبران انگیزه دارند، نکونام برای موفقیت می جنگد

وی در مورد حضور نکونام در این تیم و حس و حال بازیکنان گفت: جواد نکونام دو سه سالی است که سرمربی فولاد خوزستان است و او همه بچه ها را از نزدیک می شناسد و رابطه رفاقتی با بچه ها دارد اما داخل زمین آن علاوه بر رفاقت، تمرکز روی کار است و بازیکنان باید تلاش 100 درصدی خود را به کار بگیرند.

بازیکن فولاد خوزستان اضافه نمود: نظم، سخت کوشی و یکدلی سه ضلع مهم برای موفقیت تیم ماست که در کنار حمایت هواداران و پشتیبانی مدیران امیدوارم به روزهای بزرگ ختم می شود.

وی در مورد اینکه در زمان برگزاری بازی های فولاد اگر بازیکنی خوب بازی نکند باعث عصبانیت نکونام می شود، یادآور شد: همان طور که عرض کردم او در کارشان خیلی سفت وسخت هستند با اینکه در بیرون زمین با همه رفیق است و با بازیکنان خودش بگو بخند دارد و با همه صمیمی است ولی داخل زمین بازیکن باید با تمام وجود فقط کارش را انجام دهد و برای موفقیت تیم بجنگد.

بدرقه گفت: دلمان برای هواداران تنگ شده و بدون آنها، فوتبال لذت کافی را به آدم نمی دهد و امید است که شاهد حضورشان در استادیوم ها باشیم. امروز حضورشان در استادیوم به ما روحیه داد و از آنها ممنون هستیم و قول می دهیم برای شادی آنها از با تمام وجود و از ته دل بجنگیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2288

به "فولادی ها برای جبران انگیزه دارند، نکونام برای موفقیت می جنگد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولادی ها برای جبران انگیزه دارند، نکونام برای موفقیت می جنگد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید