فوتبال دنیا، یواخیم لو؛ تحت تأثیر عملکرد هافبک 19 ساله اش

به گزارش بیباپ، فوتبال دنیا - یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان تحت تأثیر عملکرد هافبک 19 ساله اش قرار گرفته است.

فوتبال دنیا، یواخیم لو؛ تحت تأثیر عملکرد هافبک 19 ساله اش

به گزارش خبرنگاران، یواخیم لو که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر صفر تیم ملی روسیه را در استادیوم ردبول آره نا لایپزیگ از پیش رو برداشتند، پس از این به خبرنگاران گفت: ما نیمه اول خوبی را تجربه کردیم و اوضاع بازی را به خوبی تحت کنترل داشتیم. ما در چند بازی اخیرمان به خاطر اینکه چرا بازیسازی را از عمق شروع نمی کنیم، مورد انتقاد بودیم. در این بازی اما در چند موقعیت این کار را انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان توضیح داد: ما پویایی لازم در بازی مان را ایجاد کردیم که از همین راه به دو گل زیبا رسیدیم. در نیمه دوم تغییرات زیادی در ترکیب مان ایجاد کردیم که به همین خاطر نتوانستیم بازی روان نیمه اول مان را تکرار کنیم و این طبیعی بود. ما نیمه دوم کارمان را به خوبی انجام ندادیم.

یواخیم لو همچنین در تمجید از کای هاورتس، هافبک 19 ساله و بایرلورکوزنی تیمش که در اولین بازی ای که از ابتدا در ترکیب مانشافت بود، عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه کرد و پاس گل سوم آلمان را هم به گنبری داد، گفت: هاورتس در این بازی من را تحت تأثیر خودش قرار داد. او تسلط بالایی بر توپ داشت و در کارهای هجومی هم جای گیری خوبی از خود نشان داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 105

به "فوتبال دنیا، یواخیم لو؛ تحت تأثیر عملکرد هافبک 19 ساله اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، یواخیم لو؛ تحت تأثیر عملکرد هافبک 19 ساله اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید