فوتبال دنیا، پوگبا از صحبت درباره بحران منچستریونایتد منع شد، ادامه جنگ داخلی در رختکن و دور از چشم رسانه ها

به گزارش بیباپ، فوتبال دنیا - باشگاه منچستریونایتد پل پوگبا را از اظهارنظر درباره وضعیت بحرانی حال حاضر این تیم منع کرد.

فوتبال دنیا، پوگبا از صحبت درباره بحران منچستریونایتد منع شد، ادامه جنگ داخلی در رختکن و دور از چشم رسانه ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان، با افزایش تنش ها در روابط میان ژوزه مورینیو و برخی از بازیکنانش به خصوص پل پوگبا، به این هافبک فرانسوی دستور داده گردیده که اظهارنظری درباره وضعیت بحرانی فعلی شیاطین سرخ انجام ندهد.

پوگبای 25 ساله و سرمربی پرتغالی اش از یک هفته پیش با یکدیگر وارد یک جنگ لفظی گردیده اند که بر مسائل منچستریونایتد اضافه نموده است. به همین دلیل مدیران باشگاه به پوگبا دستور دادند که پس از بازی شب گذشته تیمش (سه شنبه) مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان که با تساوی بدون گل در استادیوم اولدترافورد خاتمه یافت هیچ اظهارنظری درباره تیم نکند.

پوگبا پس از این بازی که چهارمین بازی بدون برد متوالی شیاطین سرخ در تمامی رقابت ها بود، در پاسخ به سؤال یک خبرنگار که از او خواست درباره وضعیت تیمش شرح دهد گفت: من اجازه ندارم که این کار را انجام دهم.

در همین حال گفته می گردد که مورینیو پیش از بازی، در صحبت آخرش با بازیکنان خود پیش از رفتن به میدان، به آنها گفته نشان باشگاه که روی سینه آنها نقش بسته مهمتر از نام آنهاست که پشت پیراهن شان درج گردیده و به این ترتیب خواسته که به صورت غیرمستقیم به پوگبا بابت نگرانی از بابت از دست دادن اعتبار و ارزشش به خاطر شیوه دفاعی بازی منچستریونایتد طعنه بزند. پل پوگبا در یک صورت منچستریونایتد را ترک می نماید

گویا مورینیو به شاگردانش گفته است: در تیم ما برخی خودشان را مهمتر از دیگران می دانند. در تمام زندگی ام از یکسری قواعد طلایی پیروی نموده ام. یکی از آنها این است که بپذیرم که یک تیم ممکن است بعضی از بازی هایش را ببازد و این بخشی از فوتبال است اما تیم هرگز، هرگز نباید هویتش را از دست بدهد. تیم باید بجنگد، کار کند، رقابت کند، نبردها را ببرد، متواضع باشد و در خاتمه هر بازی بازیکنان باید از شدت کاری که که برای تیم شان، برای طرفداران و برای یکدیگرانجام داده اند خسته و بی رمق باشند. این منجر به یکسری دیگر از قوانین طلایی می گردد که از آنها هم باید پیروی کرد از جمله اینکه تیم همیشه از فرد مهمتر است و نشان روی سینه از اسمی که پشت پیراهن مهمتر است. من همینم. این شیوه کاری من است. این چیزی است که تیمم، از گروهم و از باشگاهم می خواهم.

اینطور که به نظر می رسد اختلافات میان پوگبا و مورینیو همچنان ادامه دارد با این تفاوت که از حالت علنی به صورت درون گروهی و دور از چشم رسانه ها تغییر شکل داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 61

به "فوتبال دنیا، پوگبا از صحبت درباره بحران منچستریونایتد منع شد، ادامه جنگ داخلی در رختکن و دور از چشم رسانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پوگبا از صحبت درباره بحران منچستریونایتد منع شد، ادامه جنگ داخلی در رختکن و دور از چشم رسانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید