مالدینی: فوتبال ایتالیا باید از صفر آغاز کند

به گزارش بیباپ، اسطوره باشگاه میلان اعتقاد دارد فوتبال ایتالیا برای بازگشت به دوران طلایی خود باید از صفر آغاز کند.

مالدینی: فوتبال ایتالیا باید از صفر آغاز کند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایتالیا در حالی خود را آماده حضور در مسابقات یورو 2016 می نماید که آتزوری در دو دوره اخیر جام جهانی حتی پیروز به صعود از مرحله گروهی نشده است. در سوی دیگر فوتبال باشگاهی این کشور نیز از دوران پرفروغش فاصله گرفته و پس از قهرمانی اینتر در فصل 10-2009 لیگ قهرمانان اروپا، هیچ کدام از تیم های ایتالیایی هرگز به قهرمانی این رقابت ها نرسیده اند و این خلاء به خوبی حس می گردد.

پائولو مالدینی، اسطوره فوتبال ایتالیا که تمام دوران حرفه ای خود را در باشگاه میلان بوده و با این تیم به عناوین قهرمانی زیادی از جمله پنج قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا رسیده است، در آستانه بازی امشب (شنبه) رئال مادرید - اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: فوتبال ایتالیا باید از صفر آغاز کند. ایتالیا در حال حاضر در جستجوی هویت است. در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا می توانید ببینید که تیم های اسپانیایی به خصوص از حیث تاکتیکی و کیفیت کارهای فنی در سطحی متفاوت هستند.

فابیو کاناوارو، مدافع پیشین تیم ملی ایتالیا و برنده توپ طلای 2006 هم گفت: فوتبال ما در جا زده است، این در حالی است که تیم های همچون رئال مادرید، اتلتیکومادرید و بارسلونا به بودن در فینال ها عادت نموده اند. در گذشته کشورهای دیگر پیرو راه ما بودند و باید به فرایند سابق خود بازگردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 638

به "مالدینی: فوتبال ایتالیا باید از صفر آغاز کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالدینی: فوتبال ایتالیا باید از صفر آغاز کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید