مورینیو: فکر نمی کنم در ایتالیا مربیگری کنم، اینتر خانه و خانواده من است

به گزارش بیباپ، سرمربی پیشین تیم فوتبال اینتر احتمال بازگشتش به فوتبال باشگاهی ایتالیا را رد کرد.

مورینیو: فکر نمی کنم در ایتالیا مربیگری کنم، اینتر خانه و خانواده من است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو که بین سال های 2008 تا 2010 دوران موفقی را در تیم فوتبال اینتر تجربه کرد و این تیم را به دو قهرمانی در سری A ایتالیا، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا، یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند، می گوید برای سرمربیگری قصدی برای بازگشت به ایتالیا ندارد.

مورینیو 56 ساله که از زمان اخراجش از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در ماه دسامبر 2018 دیگر راهنمایی تیمی را برعهده نداشته، در گفت وگو با برنامه تیکی تاکا از شبکه تلویزیونی مدیاسِت ایتالیا در پاسخ به این پرسش که آینده حرفه ای تان چه خواهد شد؟ گفت: فکر نمی کنم در ایتالیا مربیگری کنم.

سرمربی پیشین چلسی که 9 سال پیش اینتر را به مقصد رئال مادرید ترک کرد، در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام نمود: اینتر خانه و خانواده من است. ماسیمو موراتی (رئیس پیشین باشگاه اینتر) هم دوست و رئیس من است. داستان قهرمانی سه گانه ایتالیا و اروپا هم شگفت انگیز بود.

وی اضافه کرد: پس از قهرمانی ما در مادرید، اگر برای جشن قهرمانی به سن سیرو بازمی گشتم، هرگز نمی توانستم اینتر را ترک کنم. وقتی از خانواده تان خداحافظی می کنید، لحظه واقعاً سختی است. همان شبِ قهرمانی اینتر در اروپا می دانستم که قرار است نراتزوری را ترک کنم. نمی توانستم برای بار سوم به رئال مادرید نه بگویم.

آقای خاص که در حال حاضر به عنوان کارشناس و مفسر با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس همکاری می نماید، گفته می گردد از ماه مِی تا سپتامبر پیشنهاد باشگاه هایی همچون موناکو، لیل، ولفسبورگ، شالکه و میلان را رد نموده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده این سرمربی پرتغالی که در حال یادگیری زبان آلمانی است، خیلی علاقه مند است به نیمکت سرمربیگری رئال مادرید بازگردد، البته به شرطی که این باشگاه اسپانیایی با زین الدین زیدان قطع همکاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 395

به "مورینیو: فکر نمی کنم در ایتالیا مربیگری کنم، اینتر خانه و خانواده من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: فکر نمی کنم در ایتالیا مربیگری کنم، اینتر خانه و خانواده من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید