فعلاً هیچ آزادکاری در فهرست سفر به آمریکا نیست

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، سفر آزادکاران منتخب ایران به آمریکا و برگزاری ملاقات محبت آمیز با ملی پوشان این کشور از مدتها قبل وارد حاشیه و فراز و نشیب شد که به تازگی عدم صدور ویزا برای چهار نفر از اعضای تیم اعزامی از سوی سفارت آمریکا نیز بر آتش حواشی دامن زد.

فعلاً هیچ آزادکاری در فهرست سفر به آمریکا نیست

بطوریکه روز گذشته محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به این اتفاق گفت: ویزای بیشتر آزادکاران صادر شده و باید برای دریافت ویزا به دوبی بفرایند، اما فدراسیون کشتی آمریکا به ما اعلام نمود ویزای دو کشتی گیر، یک مربی و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون صادر نشده است.

امامی یادآور شد علیرضا دبیر چندی قبل اعلام نموده بود حتی اگر ویزای یکی از اعضای تیم صادر نگردد تیم ایران به آمریکا اعزام نخواهد شد. بدین ترتیب بسیاری از امور جاری این سفر از جمله اعلام ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در هاله ای از ابهام فرو رفت و حالا با احتمال لغو این سفر، اعلام فهرست مسافران هم منتفی خواهد بود.

البته کادر فنی تیم ملی همچنان برنامه تمرینی آزادکاران را پیگیری می نماید اما صراحتاً اعلام نموده اسامی نفرات اعزامی پس از صدور کامل ویزا تیم ایران اعلام خواهد شد.

به هر حال اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد همچنان در حال تمرین در چهارمین اردوی آماده سازی خود هستند که از روز 8 بهمن ماه در خانه کشتی شهید صدرزاده شروع شده و تا روز 18 بهمن ماه ادامه دارد. بعلاوه اردوی تیم ملی روز گذشته دو آزادکار میهمان هم از کشور کویت داشت که همراه با کشتی گیران کشورمان به تمرین پرداختند.

اهمیت تمرینات اردوی کنونی تا حدی است که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد نیز روز گذشته از نزدیک شاهد تمرین آزادکاران بودند تا در صورت مهیا شدن شرایط و صدور ویزای تمامی آزادکاران، مسئله ای در فرایند آماده سازی مصاف تیم به تیم با آمریکا بوجود نیاید.

طبق اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی نباید این سفر را از هم اکنون منتفی دانست، چراکه هنوز فرصت صدور مابقی ویزاها وجود دارد. به همین علت می توان پیش بینی کرد اگر بقیه ویزاها طی روزهای آینده صادر گردد، تیم ایران آماده این سفر خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، متولیان کشتی آمریکا در حاشیه رقابتهای جهانی 2021 نروژ از تیم ملی کشتی آزاد ایران رسماً دعوت کردند تا برای برگزاری یک مصاف محبت آمیز در روز 23 بهمن ماه به این کشور سفر کند. سفری که از همین ابتدای راه با اما و اگرهای فراوانی همراه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2310

به "فعلاً هیچ آزادکاری در فهرست سفر به آمریکا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلاً هیچ آزادکاری در فهرست سفر به آمریکا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید