دفاعیات عجیب نیوشا ضیغمی درباره یک راز لو رفته !

به گزارش بیباپ، خبرنگاران:نیوشا ضیغمی بازیگر زن به دلایلی عجیب از گرفتن تابعیت کشور خارجی از طریق بازیگران مشهور حمایت کرد.

دفاعیات عجیب نیوشا ضیغمی درباره یک راز لو رفته !

نیوشا ضیغمی پیشنهاد تابعیت خارجی داد . نیوشا ضیغمی می گوید به دلیل اعتبار پایین پاسپورت ایران و مشکلاتی که برای سلبریتی ها در خارج از کشور به وجود می آید بهتر است تابعیت کشور دیگری داشته باشند.نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی است. نیوشا ضیغمی هم در اینستاگرام تبلیغات زیادی انجام داده است . یکی از مسائل جنجالی هنرمندان و سلبریتی های ایرانی به غیر از مالیات تابعیت آنهاست. بیشتر بازیگران ایرانی در پی تابعیت کشور خارجی برای خود و خانواده شان هستند و نیوشا ضیغمی هم مستثنی نیست .

درد و دل نیوشا ضیغمی با مردم به خاطر نداشتن پدر

نیوشا ضیغمی بازیگر زن می گوید که پدر نداشتن برای او خیلی سخت است و همیشه به مردمی که پدر دارند حسادت می کند. او با انتشار یک متن رمانتیک و غمگین درباره پدر نداشتن نوشت : ما بابا نداریم، راستش داریم ،اما اندازه یک سنگ مستطیلی است وسط آرامگاهی در دل کوهستان، که بالاش نوشته شادروان و پایینترش با خطی خوش، پدری مهربان و همسری فداکار، عکسش را هم تراشیده اند آن رو، با آن صورت مهربان و لبخندی که هزار حرف نگفته داشت ما بابا نداریم، نه که از اولش نداشتیم ، نه که به خوابمان نمی آید، خدا خواست که امتحانمان کند، که اشک مان را ببیند و ترس و بی پناهی ما را، که دنیا زمستان شود و تا جان دارد باران شور ببارد بروی لبهایمان. ما بابا نداریم اما راستش را بخواهید عکس باباهای شما را یواشکی نگاه میکنیم، یواشکی دوستش داریم، حتی وقتی فیلم رسیدن این سربازهای آمریکایی به خانه را می بینیم، دست خودمان که نیست یکدفعه ای هق میزنیم ما بابا نداریم و امسال، روز پدر که میشود نمی دانیم باید به کجا پناه ببریم، سرمان را توی کدام سوراخ فرو کنیم که معلوم نشود غصه داریم، حسودیم، که یواشکی بابای شمارا دوست داریم.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2222

به "دفاعیات عجیب نیوشا ضیغمی درباره یک راز لو رفته !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاعیات عجیب نیوشا ضیغمی درباره یک راز لو رفته !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید