عباسیان: تعداد غایبان استقلال برای ما مهم نیست، دوست ندارم کری بخوانم

به گزارش بیباپ، هافبک تیم فوتبال سایپا گفت که توجهی به تعداد غایبان استقلال در بازی فردا ندارند و تمرکزشان روی دریافت سه امتیاز این ملاقات است.

عباسیان: تعداد غایبان استقلال برای ما مهم نیست، دوست ندارم کری بخوانم

مشخص عباسیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط فعلی سایپا و ملاقات فردا با استقلال گفت: شرایط تیم ما خوب است و نزدیک 40 روز است که به صورت منظم تمرین می کنیم. تمام هدف ما این است که شروعی خوب در لیگ داشته باشیم و انشالله این اتفاق رخ خواهد داد. بازی سختی برابر تیم عظیم و ریشه دار استقلال در پیش داریم اما امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا غیبت تعدادی از بازیکنان استقلال به سود سایپا نخواهد شد، گفت: تعداد غایبان حریف برای ما مهم نیست، شاید این موضوع تاثیرگذار باشد اما ما باید بازی خودمان را انجام دهیم و دنبال دریافت یک نتیجه خوب هستیم.

عباسیان توضیح داد: زمانی که در پدیده بودم، مهدی رحمتی شوت زد که توپ به من خورد و تبدل به گل شد و این خاطره خوبی است که از بازی با استقلال دارم. هر بازیکنی دوست دارد به استقلال و پرسپولیس گل بزند، با این حال نتیجه دریافت سایپا از هر چیزی مهمتر است.

هافبک سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا سایپا پیروز به شکست استقلال خواهد شد؟ گفت: دوست ندارم برای استقلال کری بخوانم. طبیعتا هر تیمی که بیشتر کوشش کند می تواند به پیروزی برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1212

به "عباسیان: تعداد غایبان استقلال برای ما مهم نیست، دوست ندارم کری بخوانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسیان: تعداد غایبان استقلال برای ما مهم نیست، دوست ندارم کری بخوانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید