الهامی: با خطرناک ترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی داریم

به گزارش بیباپ، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد که شاگردان گل محمدی، در دیدار فردا خطرناک ترین تیم چند سال اخیر خواهند بود.

الهامی: با خطرناک ترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی داریم

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: هر دو تیم می دانند از بازی فردا چه چیزی می خواهند و شناخت کافی از یکدیگر دارند. پرسپولیس تیمی قابل احترام، بزرگ و قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر است، تیمی که سرمربی اش یحیی گل محمدی است و بازیکنی چون سیدجلال حسینی دارد.

وی ادامه داد: شاید برخی فکر کنند پرسپولیس سوپرجام را واگذار کرده و شرایط خوبی ندارد، ولی این تیم شرایط خوبی دارد. بازیکنان ما می دانند فردا چه چیزی می خواهند. هر دو تیم روی زمین بازی می کنند و امیدوارم بازی خوبی را ببینیم.

الهامی با تشکر از مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی بازی های نساجی مازندران شرح داد: در دیدار فردا هر تیمی بهتر تمرکز داشته باشد، نتیجه بهتری می گیرد. با توجه به بازی سوپرجام، پرسپولیسِ فردا خطرناک ترین پرسپولیس چند سال اخیر است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در رابطه با محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و بازیکنانم برای بازی خوب و سخت آماده هستند. امیدوارم تیمی که لیاقت دارد پیروز میدان شود.

الهامی در خصوص جذب بازیکن تازه برای نساجی یادآور شد: همانطور که می دانید نقل وانتقالات نیم فصل سخت است و هیچ تیمی بازیکن معمولی اش را هم نمی دهد. تیم های بزرگ هم بازیکن نگرفتند، مگر اینکه بازیکن خارجی بگیرند. یکی دو بازیکن گرفته ایم و همین که توانستیم بازیکنان مان را با توجه به پیشنهادهایی که از تیم های بزرگ داشته باشند، حفظ کنیم راضی هستیم. متین کریم زاده را از استقلال گرفتیم و شاید صابر حردانی نیز تا آخر امشب به ما اضافه شود. یکی دو بازیکن از جمع نساجی جدا شدند و برای شان آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2328

به "الهامی: با خطرناک ترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: با خطرناک ترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید