مجیدی:هجمه طرفداران استقلال متوجه من شد

به گزارش بیباپ، بازیکن آلومینیوم گفت: با وجود اینکه به احترام طرفداران استقلال شادی گل نکردم، اما هجمه های دوستان متوجه من شد.

مجیدی:هجمه طرفداران استقلال متوجه من شد

خبرنگاران - میثم مجیدی گفت: امروز بازی خوبی داشتیم و می توانستیم برنده باشیم. من بازیکن استقلال بودم و برای هوادارانش احترام قائلم، با وجود اینکه من شادی بعد از گل هم نکردم هجمه دوستان متوجه من شد.

مجیدی بیان نمود: من امروز در دقیقه 86 وارد زمین شدم و دقیقه نود و دوم گل را زدم و در پست مهاجم بازی کردم. این از تکینیک های آقای خطیبی است، در مواقعی که بازی به قدرت سر زنی من احیتاج دارد من را جلو می فرستد و خوشبختانه امروز توانستم کارم را درست انجام دهم.

این بازیکن آلومینیوم گفت: من فوتبال را از اراک آغاز کردم و امیدوارم سال های خاتمهی فوتبال را نیز در همین شهر بازی کنم.

او گفت: من از سال لیگ یک اینجا هستم و از نیم فصیلی که آقای خطیبی به تیم اضافه شدند نشان دادند مربی کاربلدی هستند به طوری که پس از 18 سال تیم را وارد لیگ برتر کردند و سال گذشته نیز در این لیگ نتایج خوبی کسب کردیم. گرچه حواشی موجب رفتن ایشان شد اما آقای خطیبی با تغیرات صورت گرفته در هیئت مدیره به تیم بازگشتند و تیم خوبی را بستند.

مجیدی بیان نمود: از دروازه تا نوک حمله بازیکنانی داریم که برایشان تفاوتی ندارد چه کسی بازی می نماید، حتی اگر یک دقیقه بازی نمایند با تمام وجود برای تیم کوشش می نمایند. در اراک نشان دادیم به هیچ تیمی باج نمی دهیم و امیدوارم این فرایند تا خاتمه ادامه داشته باشد. تمام اعضای تیم یک دل هستند.

این بازیکن آلومینیوم بیان نمود: اشکان خورشیدی از داوران خوب لیگ و دوستان من هستند. در یکی از صحنه هایی که من نزدیک آن بودم؛ او می توانست محمد دانشگر را با کارت زرد دوم از زمین اخراج کند اما این تصمیم را نگرفت و این برای من قابل احترام است. درباره پنالتی استقلال دید نداشتم، اسماعیلی گفت به دستم خورده اما بیرون محوطه بودم و نمی دانم توپ پس از برخورد به زمین به دستش خورده یا خیر.

او گفت: باشگاه ما ثابت نموده باشگاه بی حاشیه ای است. کارشناسان در هفته گذشته نشان دادند داوری به ضرر ما بوده اما باشگاهمان عکس العمل خاصی نشان نداد.

مجیدی درباره درگیری های آخر بازی و وجود تماشاگران در استادیوم گفت: اتفاقات امروز چیز خاصی نبود و در تمام استادیوم ها این افراد وجود دارند. البته من پس از بازی به سرعت وارد رختکن شدم و دقت نکردم تا متوجه اتفاق خاصی شوم، خصوصا در بازی های استقلال و پرسپولیس مسئولان شهری برای تماشا بازی به استادیوم می آیند.

بیشتر بخوایند:

نبرد سرخپوشان برای صعود در لیگ برتر/ ملاقات حساس آلومینیوم اراک و استقلال تهران

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2359

به "مجیدی:هجمه طرفداران استقلال متوجه من شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی:هجمه طرفداران استقلال متوجه من شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید