ظرفیت های کیش در جذب توریست رو به افزایش است

به گزارش بیباپ، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جزیره کیش با زیرساخت ها و ظرفیت هایی که در حوزه گردشگری دارد می تواند گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان به این منطقه جذب کند.

ظرفیت های کیش در جذب توریست رو به افزایش است

برای سفر با تور ترکیبی پوکت پاییز 1400 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فرمانده نیروی دریایی ارتش که صبح سه شنبه برای مذاکرات در مورد همکاری های سه جانبه با منطقه آزاد کیش و آموزش و پرورش برای مباحث آموزشی به جزیره کیش سفر نموده است در بدو ورود به کیش از این منطقه به عنوان یکی از مناطق گردشگری برتر یاد کرد و گفت: با استاندارد سازی فعالیت هایی که در حوزه ارائه خدمات به مسافرانی که قصد سفر به کیش را دارند این منطقه می تواند مقصد گردشگران در تمام فصل های سال باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این ملاقات بر لزوم اهمیت اقداماتی که در حوزه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این منطقه اجرا شده است اشاره داشت و اضافه کرد: توانستیم با رعایت ضوابط بهداشتی شاهد افزایش 12 درصدی ورود گردشگران به این منطقه باشیم و نمایشگاه هایی از جمله نمایشگاه بین المللی فولاد ایران را در این منطقه برگزار کنیم.

غلامحسین مظفری با اشاره به این که 60 هتل جدید در این منطقه در حال ساخت است، گفت: نظارت های گردشگری و عمرانی در مورد استاندارد سازی ها در حوزه های مختلف با جدیت تمام در حال پیگیری است و خوشبختانه کسانی که در حوزه های عملیات و اجرای هتل در جزیره کیش فعالیت می نمایند، تجربه و تخصص کافی را دارند.

وی در ادامه توضیح داد: استاندارد سازی و ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران موجب ترغیب شمار زیادی از مسافران از داخل و خارج از کشور به این منطقه شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1369

به "ظرفیت های کیش در جذب توریست رو به افزایش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های کیش در جذب توریست رو به افزایش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید