صحبت امانوئل مکرون از طبقه پایین با کادر درمانی بیمارستان بیماران کرونایی!

به گزارش بیباپ، اقدام عجیب امانوئل مکرون که از طبقه پایین یک بیمارستان ویژه مبتلایان به کرونا با کادر درمانی صحبت کرد به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

صحبت امانوئل مکرون از طبقه پایین با کادر درمانی بیمارستان بیماران کرونایی!

به گزارش خبرنگار، چند ماه از شیوع کرونا در دنیا می گذرد. این ویروس که در اواسط ماه دسامبر در شهر ووهان چین گزارش شد اکنون خود را به 210 کشور دنیا رسانده است. تا به امروز بیش از 1700000 نفر در دنیا به این ویروس مبتلا شده اند که بیش از 102 تن از آن ها جان خود را از دست داده اند. کشور های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه دارای بیشترین مبتلایان به کرونا در دنیا هستند.

تا به امروز بیش از 124 هزار نفر در فرانسه به کرونا مبتلا شده اند که بیش از 13 هزار نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا دستور قرنطینه صادر نموده است.

: انجام تست کرونا و استفاده از ماسک برای سیاه پوستان ممنوع!

اما ویدئویی که به تازگی مکرون را در حال صحبت با کادر درمانی یک بیمارستان ویژه مبتلایان به کرونا نشان می دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. این ویدئو رئیس جمهور فرانسه را در طبقه پایین بیمارستان با کادر درمانی که در طبقه بالا حضور دارند نشان می دهد. در این ویدئو در حالی که رئیس جمهور فرانسه مشغول صحبت است، یکی از پرستاران که با زحمت صدای خود را به گوش مکرون می رساند با گلایه در مورد کمبود کادر درمانی خطاب به او می گوید: ما این مسئولیت را قبول کردیم، چون حرفه ماست. ما در اینجا هستیم، چون مردم را دوست داریم، ما یک بیمارستان دولتی هستیم.

در این لحظه مکرون که به نحوی اعتراض پرستار را پذیرفته می گوید: چه کسی در خانواده من پرسنل بهداشت است؟ پرستار ادامه می دهد: ما، پرسنل بهداشت، مظلوم هستیم. ما این کار را برای خود و دیگران انجام می دهیم، اما باید بدانید ما احتیاج به کادر درمانی داریم. با این وضع ما قادر به ادامه دادن نیستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1044

به "صحبت امانوئل مکرون از طبقه پایین با کادر درمانی بیمارستان بیماران کرونایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت امانوئل مکرون از طبقه پایین با کادر درمانی بیمارستان بیماران کرونایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید