تور اروپا: صادرات گاز به چین بهتر و سودآورتر از اروپاست

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، آندری کلین، سفیر روسیه در لندن در گفتگویی که روز یکشنبه در ساندی تایمز منتشر شد، گفت: گام های غیردوستانه غرب علیه روسیه و چین، این دو کشور را به سمت همکاری های دوجانبه نزدیک تر در حوزه های مختلف سوق می دهد.

تور اروپا: صادرات گاز به چین بهتر و سودآورتر از اروپاست

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

سفیر روسیه در انگلیس گفت: ما اکنون برترین روابط را با چین داریم. برترین دوره، احتمالاً، در روابط ما، که قبلاً هرگز نبوده است. هر چه فشارهای بیشتری را تجربه کنیم - چین همان فشارهای متحدان ناتو، به ویژه از سوی ایالات متحده را تجربه می نماید. مطمئن هستم که آنها ما را به نزدیک تر شدن سوق می دهند.

به گفته این دیپلمات روس، روسیه فعالانه با مقامات چینی برای اجرای پروژه های مشترک در بخش های مختلف مالی از جمله در بخش گاز همکاری می نماید.

کلین در ادامه گفت: می توانم بگویم که از نظر تأمین گاز و نفت چین، پکن شریک بسیار مشتاقی است، زیرا بازار بزرگی دارد و به میزان زیادی از آن [منابع] احتیاج دارد. خط لوله صادرات انرژی به چین در مقایسه به خط لوله صادرات به اروپا برای ما بسیار سودآورتر، باثبات تر و آرام تر خواهد بود و به جای نورد استریم 2، چین شریک بسیار امیدوارکننده ای است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2284

به "تور اروپا: صادرات گاز به چین بهتر و سودآورتر از اروپاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: صادرات گاز به چین بهتر و سودآورتر از اروپاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید