شهرهای کوچک دیدنی در اروپا

به گزارش بیباپ، کسانی که به قاره اروپا سفر می‌کنند، شهرهای بزرگ آن را انتخاب می‌کنند. مخصوصا در لیست آنها شهرهایی همچون پاریس، لندن، مادرید، بارسلونا، آمستردام و بروکسل قرار دارند. اما ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا باید شهرهای کوچک اروپا مانند شهر نیس فرانسه، به جای پاریس بروید.

شهرهای کوچک دیدنی در اروپا

شهر نیس در کشور فرانسه

کشور فرانسه پر گردشگرترین کشور جهان است و در سال 2016 میزبان 83.7 میلیون نفر بوده است. شهر نیس در جنوب کشور فرانسه قرار داشته و این شهر سال‌های زیادی مکانی لوکس برای اشراف اروپا و فرانسه بوده که امروزه تبدیل به مقصد گردشگری شده است. که سواحل آن در هیچ یک از سواحل فرانسه وجود ندارد. سواحل زیبای شهر و تفرجگاه قدیمی، بازتابی از تاریخ پویای این شهر می‌باشد. هنرهای موجود در این شهر، آن را تبدیل به گردشگاهی خیره‌کننده کرده که علاوه بر موزه‌هایی که وقف آثارهنری مارک چاگسال و هنری متیس شده‌اند. تور فرانسه قیمت پر از جاذبه برای شما خواهد بود.

شهر لوزان در سوئیس

شهر زیبای لوزان در میان نواحی کوهستانی کشور سوئیس قرار دارد، که به زبان فرانسه صحبت می‌کنند. زبان سوئیس در سواحل رودخانه ژنو قرار داشته که این شهر کوچک و زیبا  از سواحل دریاچه تا بالای 3 تپه کشیده شده و در خیابان‌های ساکت آن، شور زندگی به وفور احساس می‌گردد. در موزه‌های آن فرهنگ و در مغازه‌های آن غذاهای محلی عرضه می‌شوند که هر دو بسیار ارزشمند هستند. لوزان همیشه شاهد رویدادهای مهمی است. کمیته بین‌المللی المپیک که مسئولیت اجرای المپیک را دارد، از سال 1894 در این شهر کوچک و زیبا مستقر شده‌اند. در موزه المپیک می‌توانید جزئیات کامل تاریخ رقابت‌های ورزشی جهان را مشاهده نمایید.

شهر ناپل در ایتالیا

شهر ناپل تقریبا شهری بزرگ است، اما حال و هوای شهرهای کوچک را دارد. وقتی در این شهر قدم بزنید، تصور می‌کنید که همه با هم آشنا هستند و با لبخند از یکدیگر استقبال می‌کنند. ناپل هم مانند شهر نیس کشور فرانسه به سبب غذاهای عالی مانند پیتزا، مشهور شده است و در لیست سفر برای گشت شهری اروپا قرار دارد.

شهر مالاگا در اسپانیا

کشور اسپانیا از جمله سنت‌های آشپزی شگفت‌انگیز و آب و هوای خوب در تمام طول سال دارد و به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل شده و در حالی که شهرهای مادرید، بارسلونا و سویل بیشترین تعداد گردشگران خارجی را جذب خواهند کرد. شهر ناپل که فرهنگ و جاذبه‌های حقیقی اسپانیا را به خوبی به نمایش گذاشته است و یکی از این شهرها شهر ساحلی مالگا می‌باشد که در آندلس در کاستا دل سل قرار دارد. به دلیل آب‌های گرم مدیترانه و تاریخچه هنری غنی این شهر، مکانی عالی برای گردشگران می‌باشد.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 663

به "شهرهای کوچک دیدنی در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای کوچک دیدنی در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید