سومین کنفرانس حکمرانی و سیاست گذاری عمومی 25 و 26 دی 98 برگزار می گردد

به گزارش بیباپ، دانشگاه صنعتی شریف سومین کنفرانس حکمرانی و سیاست گذاری عمومی را 25 و 26 دی ماه 98 برگزار می نماید.

سومین کنفرانس حکمرانی و سیاست گذاری عمومی 25 و 26 دی 98 برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سومین کنفرانس حکمرانی و سیاست گذاری عمومی به همت دانشگاه صنعتی شریف و با هدف گردهمایی و تعامل محققان و سیاست گذاران حول موضوعات اساسی حکمرانی و سیاست گذاری عمومی نظیر الگو های حکمرانی و تنظیم گری، معضلات اقتصاد ایران، راه حل های بهبود فضای کسب وکار، حکمرانی در عصر دیجیتال، نظام حقوقی - قضایی، نظام تقنین، نظام انتخابات و تعامل مردم با حاکمیت، مباحث توسعه ای، حوزه بین الملل و چالش های مرتبط با فرهنگ و جامعه و مسائل زیست محیطی 25 و 26 دی ماه 98 در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می گردد.

در این رویداد جدیدترین مسائل، روندها، ابتکارات و همچنین چالش ها و راه حل ها در هر یک از حوزه ها در کنار آخرین اثربخشی های سیاستی مورد آنالیز قرار می گیرد.

موفقیت در گام دوم انقلاب مستلزم به روز رسانی الگوی حکمرانی کشور و همچنین استفاده موثر از ظرفیت نسل های جدید در سطوح کلان اداره کشور است و تحقق این موارد به راحتی امکانپذیر نیست و احتیاج به طراحی هوشمندانه و سنجیده ای دارد. براین اساس، شورای سیاستگذاری عنوان و موضوع اصلی سومین کنفرانس سالانه حکمرانی و سیاست گذاری عمومی را گذار به نسل جدید حکمرانی قرار داده است.

نتایج داوری مقالات کامل و ویدئو های سیاستی 20 دی ماه 98 اعلام خواهد شد علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای کنفرانس حکمرانی و سیاست گذاری عمومی می توانند به سایت gppconference.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 786

به "سومین کنفرانس حکمرانی و سیاست گذاری عمومی 25 و 26 دی 98 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین کنفرانس حکمرانی و سیاست گذاری عمومی 25 و 26 دی 98 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید