سه رشته تحصیلی جدید در دانشگاه صدا و سیما راه اندازی می گردد

به گزارش بیباپ، رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: برای نخستین بار در کشور سه رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در شورای تحول علوم انسانی وزارت علوم تصویب شد که در صورت صدور مجوز توسط دفتر گسترش این وزارتخانه راه اندازی می گردد.

سه رشته تحصیلی جدید در دانشگاه صدا و سیما راه اندازی می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دانش آموزی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به اینکه سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه تشکیل شده است، گفت: دانشگاه صدا و سیما برای نخستین بار سه رشته تحصیلی جدید را در مقطع کارشناسی ارشد تأسیس نموده است که پذیرش دانشجو در این سه رشته از مهرماه سال آینده انجام خواهد شد.

راه اندازی رشته های فلسفه رسانه و جلوه های ویژه برای نخستین بار در کشور

وی اضافه کرد: سه رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد شامل فلسفه رسانه است که ترکیبی از علوم فلسفی و رسانه بوده و در نظریه پردازی در حوزه اندیشه ایرانی ـ اسلامی تأثیرگذار است. همچنین دومین رشته جدید این دانشگاه جلوه های ویژه است که برای اولین بار در کشور در مقطع ارشد راه اندازی شده است.

تهیه کنندگی انیمیشن رشته جدید دانشگاه صداوسیما

رئیس دانشگاه صدا و سیما توضیح داد: سومین رشته جدید این دانشگاه تهیه کنندگی انیمیشن در دانشکده هنرهای دیجیتال است که در کنار رشته هنرهای دیجیتال از سال آینده پذیرش دانشجو خواهد داشت.

رشته های جدید از سال آینده با صدور مجوز پذیرش دانشجو دارند

اسفندیاری ادامه داد: سه رشته جدید این دانشگاه که در مقطع ارشد است در شورای تحول به تصویب رسیده و در کمیسیون تخصصی برنامه ریزی و وزارت علوم هم به تصویب نهایی رسیده است که با صدور مجوز در این رشته های جدید از سال آینده پذیرش دانشجو انجام خواهد شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 885

به "سه رشته تحصیلی جدید در دانشگاه صدا و سیما راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه رشته تحصیلی جدید در دانشگاه صدا و سیما راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید