سامانه نو حراج شماره های رند همراه اول رونمایی شد

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، براساس اصول و ساختار ارزشی اپراتور اول تلفن همراه که مبین ارائه و انجام خدماتی آسان و در دسترس برای عموم متقاضیان شماره های رند است، واگذاری و اشتراک شماره های رند همراه اول به وسیله برگزاری حراج برای عموم متقاضیان و به صورت اینترنتی به آدرس rond.mci.ir صورت می پذیرد.

سامانه نو حراج شماره های رند همراه اول رونمایی شد

بر این اساس سامانه نو حراج شماره های رند همراه اول همزمان با آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه چاره های نوآورانه (2021 Iran Telecom) رونمایی شد.

متقاضیان شرکت در حراج شماره های رند همراه اول، باید ضمن تأیید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در حراج و بعلاوه ورود اطلاعات خواسته شده به شکل صحیح و شناسنامه ای در سامانه مذکور، نسبت به واریز آنلاین رقم ودیعه که معادل 20 درصد مبلغ پایه شماره تلفن همراه مدنظرشان است، اقدام نمایند.

برقراری اعتبار زمانی هر حراج نیز منوط به دو شرط است که لزوماً هر دو باید برقرار باشد تا حراج به اتمام برسد.شرط نخست آنکه زمان قانونی حراج به اتمام برسد که این زمان برای هر حراج متغیر است و در زمان آغاز حراج اعلام می گردد.

دیگری هم اینکه از آخرین پیشنهاد قیمت بر روی یک شماره، باید 8 ساعت گذشته باشد؛ در صورت اعلام پیشنهاد نو قبل از اتمام مدت زمان حراج، مدت زمان حراج برای یک دوره 8 ساعته دیگر تمدید می گردد.

همراه اول در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه چاره های نوآورانه (ایران تلکام 2021) در غرفه 38 سالن 9-8 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت 8 تا 15 میزبان بازدیدنمایندگان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2251

به "سامانه نو حراج شماره های رند همراه اول رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه نو حراج شماره های رند همراه اول رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید