ساعت محدودیت های شبانه تغییر نمی کند

به گزارش بیباپ، سرهنگ محمدباقر سلیمی با اشاره به پیشنهاد پلیس راهور برای تغییر ساعت اعمال محدودیت شبانه در طرح محدودیت های کرونایی از ساعت 21 به ساعت 22 گفت: ما در مجموعه پلیس راهور و پلیس راهور تهران عظیم رفتار های ترافیکی، ظرفیت معابر، گره های ترافیکی و … را رصد می کنیم.

ساعت محدودیت های شبانه تغییر نمی کند

به گزارش مهر، وی اضافه کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار شد تا از ساعت 21 تا ساعت 4 صبح منع تردد در شهر ها اعمال گردد، اما این تصمیم سبب شد تا ساعت پیک ترافیک در کلانشهر ها به ویژه شهر تهران تغییر کند.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: به دلیل تغییر پیک ترافیک، ما در ساعت های انتهایی به ساعت 21 با تراکم و انباشت زیادی از خودرو ها در شهر های عظیم به ویژه تهران روبرو شدیم.

وی توضیح داد: به دلیل اینکه زمان تعطیلی بعضی صنوف و کارگاه ها تقریباً ساعت 21 بود و اعمال محدودیت ها هم ساعت 21 است، به همین دلیل ترافیک بیشتر به چشم آمد.

گفت: این پیشنهاد پلیس راهور در ستاد ملی مقابله با کرونا و بالطبع در کمیسیون های بالادستی اعلام شد و تصمیم نهایی گرفته، اما متأسفانه ستاد ملی مقابله با کرونا با تغییر ساعت شروع منع تردد شبانه از ساعت 21 به ساعت 22 موافقت نکرد.

وی در خاتمه گفت: البته پلیس پیشنهاد ها و راه چاره های دیگری هم داشت که باز این پیشنهاد ها مورد تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا قرار نگرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1540

به "ساعت محدودیت های شبانه تغییر نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت محدودیت های شبانه تغییر نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید