خبرنگاران نیکوکاران خمین 88 میلیارد ریال به نیازمندان یاری کردند

به گزارش بیباپ، خمین - خبرنگاران - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین گفت: نیکوکاران این شهرستان پارسال 88 میلیارد ریال به نیازمندان و خانواده های زیرپوشش این نهاد حمایتی یاری کردند.

خبرنگاران نیکوکاران خمین 88 میلیارد ریال به نیازمندان یاری کردند

جواد داودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: این یاری ها در قالب صدقات، زکات، اکرام ایتام و محسنین، نذر و قربانی، جشن نیکوکاری، پرداخت هزینه های درمان، مسکن، معیشت و تحصیل نیازمندان بوده است.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار خمین 13 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری پارسال به نیازمندان این شهرستان یاری کردند که نسبت به مبالغ اعطایی دوره قبل 100 درصد رشد داشته است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین بیان نمود: 2 میلیارد ریال از یاری های مردم شهرستان در جشن نیکوکاری نقدی و بقیه در قالب اهدای سبد کالا بوده است.

داودی گفت: پنج میلیارد ریال از این یاری ها در خمین از سوی 6 مرکز نیکوکاری زیرمجموعه کمیته امداد در محله ها جمع آوری و توزیع شد و 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز با مشارکت موسسات خیریه بوده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین گفت: جشن نیکوکاری با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند در اسفندماه هرسال برگزار می گردد و به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت مردم، سال جاری این جشن به صورت غیرحضوری در شهرستان برگزار گردید.

داودی اضافه کرد: شهروندان نیک اندیش این شهرستان یاری های خود را به وسیله واریز حساب به صورت غیرحضوری و الکترونیکی به کمیته امداد اهدا کردند.

خمین در جنوب استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که پنج هزار و101 خانوار مستمری بگیر با 9 هزار و 642 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1009

به "خبرنگاران نیکوکاران خمین 88 میلیارد ریال به نیازمندان یاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیکوکاران خمین 88 میلیارد ریال به نیازمندان یاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید