خبرنگاران طرح های شهری کلانشهر اصفهان در پساکرونا بدون توقف ادامه می یابد

به گزارش بیباپ، اصفهان- خبرنگاران- رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در مدیریت شهری به دنبال سیاستگذاری برای دوران پساکرونا هستیم تا طرح های شهری بدون توقف عملیاتی گردد.

خبرنگاران طرح های شهری کلانشهر اصفهان در پساکرونا بدون توقف ادامه می یابد

علیرضا نصراصفهانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: فعالیت های شهرداری به لحاظ تنوع و به روز بودن به ویژه در بخش خدمات شهری تعطیل بردار نیست.

وی اجرای فعالیت ها و طرح های شهری را مستلزم برنامه ای هدفمند دانست که کمترین آسیب را برای این فعالیت ها داشته باشد و ادامه داد: اگر بودجه های شهری در امسال استحصال نگردد در اجرای طرح های مختلف شهری دچار مشکل خواهیم شد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارداشت: امسال 110 طرح شاخص شهری، 245 طرح مهم منطقه ای و 850 طرح منطقه ای در شهر اصفهان برنامه ریزی شده است که باید اجرایی گردد به همین دلیل با جدیت به دنبال مدیریت شرایط موجود هستیم.

وی یادآور شد: در جلسه آینده نیز چگونگی ادامه کار جلسات شورای اسلامی شهر اصفهان، رسیدگی به لوایح و نیز جلسات دیدار مردمی و کمیته های نظارتی دستور کار جلسه است و درخصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

نصراصفهانی با اشاره به اینکه مدیریت شهری مجری سیاست ها و تصمیمات ستاد مقابله با کروناست اعلام کرد: در زمان حاضر پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها و شهربازی های سطح شهر تعطیل است، مراکز عمومی و وسایل نقلیه و نیز سطح خیابان ها و معابر شهری ضدعفونی و گندزدایی می گردد.

وی همچنین از توزیع اقلام بهداشتی میان یک هزار و 200 خانوار که نیم میلیون نفر از جمعیت ساکن شهر اصفهان را تشکیل می دهند اطلاع داد و گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در اصفهان، 100 میلیارد ریال بودجه به مقابله با کرونا اختصاص یافت.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: اگر اصفهان امروز در رعایت دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا استان پیشتاز است بخشی از آن به دلیل تبلیغات شهری منظم به منظور اطلاع رسانی به شهفرایندان است.

وی یادآور شد: تصمیمات در زمینه چگونگی اختصاص ناوگان حمل و نقل شهری پس از 23 فروردین ماه براساس جمعیت فعال در شهر و حجم تردد افراد، به زودی اتخاذ خواهد شد.

نصراصفهانی همچنین از استقرار میز خدمت در ورودی بعضی شهرداری های مناطق اصفهان جهت ثبت نام از ارباب رجوع و اطلاع رسانی فرایند انجام کارشان در شهرداری به وسیله شماره پیگیری ابراز خشنودی کرد و متذکر شد: شایسته است این نوع خدمت رسانی پس از کرونا نیز ادامه یابد.

وی در مورد فعالیت کارکنان شهرداری نیز اعلام نمود: طبق تصمیمات هیات دولت، فعالیت شهرداری اصفهان نیز از 23 فروردین ماه با حضور دو سوم نیروها و از ساعت 7 تا 14 خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1035

به "خبرنگاران طرح های شهری کلانشهر اصفهان در پساکرونا بدون توقف ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح های شهری کلانشهر اصفهان در پساکرونا بدون توقف ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید