خبرنگاران جوی پایدار و آسمانی صاف در استان تهران پیش بینی می شود

به گزارش بیباپ، تهران- خبرنگاران- اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: از امروز /چهارشنبه/ تا ظهر فردا آسمان این استان صاف تا نیمه ابری و در بعضی از ساعات در مناطق شهری و پرتردد افزایش آلاینده ها و غبار محلی پیش بینی می شود.

خبرنگاران جوی پایدار و آسمانی صاف در استان تهران پیش بینی می شود

به گزارش خبرنگاران، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیشیابی هواشناسی استان تهران از بعدازظهر پنجشنبه در بعضی ساعات افزایش ابر به همراه وزش باد و در ارتفاعات و مناطق شمالی این استان بارش پراکنده احتمال می رود.

روز گذشته اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور اطلاعیه ای نسبت به آلودگی هوا هشدار داد و بر پرهیز از ترددهای غیرضروری بویژه سالمندان، بچه ها و افراد با سابقه بیماری قلبی و ریوی، تا حد امکان فعالیت نکردن در فضای باز، مدیریت سوخت و کنترل زمان فعالیت واحدهای صنعتی توصیه کرد.

به گزارش خبرنگاران، کیفیت هوای پایتخت اکنون با کاهش غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با شاخص 71 در شرایط سالم قرار گرفته است این در حالیست که در 24 سالعت گذشته کیفیت هوای تهران با شاخص 107 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس از جمله بیماران قلبی و ریوی، زنان باردار، سالمندان و بچه ها بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1781

به "خبرنگاران جوی پایدار و آسمانی صاف در استان تهران پیش بینی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جوی پایدار و آسمانی صاف در استان تهران پیش بینی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید