جان ویک 4 را با دوبله در فیلم نت ببینید، بازگشت قهرمان

به گزارش بیباپ، فیلم جان ویک 4 با دوبله اختصاصی به فیلم نت آمد.

جان ویک 4 را با دوبله در فیلم نت ببینید، بازگشت قهرمان

چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های اکشن جان ویک با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم نت در دسترس علاقه مندان به محصولات روز سینمای دنیا نهاده شد.

جان ویک، آدم کش سابق که ناچار به بازگشت به دنیای انتقام گیری و خشونت شده بود، این بار میخواهد با مرگبارترین دشمنانش که برای سر او جایزه معین نموده اند مبارزه کند. او برای پیروزی در برابر این متحدان قدرتمند به یاری دوست قدیمی اش که در جنگ قبلی به شدت مجروح شده است احتیاج دارد.

چاد استاهلسکی که زمانی به عنوان بدلکار فعالیت می کرد و با ساخت قسمت اول جان ویک در سال 2014 قله های پیروزیت را فتح کرد، برای چهارمین بار روی صندلی کارگردانی این مجموعه نشسته است. کیانو ریوز هم یک بار دیگر نقش جان ویک را ایفا نموده است. در کنار ریوز بازیگرانی چون دانی ین، بیل اسکارشگورد، لارنس فیشبرن، هیرویوکی سانادا، ایان مک شین، لنس ردیک و کلنسی براون در جان ویک 4 حضور دارند.

جان ویک 4 یکی از آثار پیروز سال 2023 در جلب نظر تماشاگران و منتقدان بوده است. قسمت چهارم جان ویک که با بودجه ای 100 میلیون دلاری تهیه شده است، در سطح دنیا بیش از 428 میلیون دلار فروخت و نه تنها به پرفروش ترین فیلم این مجموعه تبدیل شد بلکه مجموع فروش مجموعه آثار جان ویک را به بیش از یک میلیارد دلار رساند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2550

به "جان ویک 4 را با دوبله در فیلم نت ببینید، بازگشت قهرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان ویک 4 را با دوبله در فیلم نت ببینید، بازگشت قهرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید