ترفندهای فروش و بازاریابی کثیف که خواهی نخواهی برخی از آنها آزارمان داده است

به گزارش بیباپ، برآورد می شود که در سال 2021 به طور میانگین هر شخص در هر روز با 10 هزار آگهی برخورد داشته باشد. البته ما تعداد زیادی از آنها را به صورت حاشیه ای می بینیم و می شنویم و توجهی به آنها نمی کنیم.

ترفندهای فروش و بازاریابی کثیف که خواهی نخواهی برخی از آنها آزارمان داده است

برخی از آنها آنقدر خوب طراحی شده اند که یک طورهایی ارزش هنری دارند یا شوخی ای در آنها نهفته است که برایمان لذت بخش است.

برخی از آگهی ها کاملا فریبنده و کاذب هستند و هدف از آنها فروش کالاهای معیوب و ناقص با فریفتن مشتری های کم دقت است.

در این پست ما مثال هایی از بازاریابی های کثیف و شیوه های فروش فریبنده را با هم مرور می کنیم.

این کاربر شکایت کرده که از ویدئویی که در اینترنت گذاشته، یک شرکت تولید صندلی، عکسی تهیه کرده و صندلی خودش را روی آن فتوشاپ کرده.

چه پارکینگ ارزانی. اما مردم دقت نمی کنند که بهای آن برای هر 10 دقیقه ، 4 دلار است. این مطلب با فونت ریز نوشته شده است.

از فابرکستل انتظار نداشتیم!

ترفندهای حجیم نشان دادن غذا عمومیت دارند. غذا، ظرف تنقلات یا شیرینی می خرید و فکر می کنید کاملا پر است و بعد با صحنه هایی مثل این روبرو می شوید:

ظرف غلات صبحانه ارتفاعش بیشتر شده، اما 11 درصد نسبت به قبل کمتر مواد غذایی دارد:

توپی که آنقدر بد ساخته شده که برای رفع مسئولیت رویش نوشته شده که به آن لگد زده نشود، اما نام و لوگوی روی آن چیز دیگری می گوید!

اگر نامه را باز کردی به این معنی است که با شرایط فروش موافقیت کرده ای!

یک گوشی موبایل که در واقع یک دوربین بیشتر ندارد. اما قسمت پشتش طوری ساخته شده که القا می کند دوربین دوگانه دارد!

قیمت ناهار 1.99 نیست. بلکه 7.99 است!

تلویزیون سامسونگ را 2500 دلار خریده و بعد باید در برنامه این تلویزیون آگهی هایی مثل این را تحمل کند.

با این بسته بندی عجیب نیست که اینقدر زود تمام می شود!

آگهی های کاذب تخفیف که مشتری ها را ترغیب به دانلود اپلیکیشن می کنند.

آگهی تبلیغاتی با فونت دست نویس که گیرنده تصور می کرده که یک نامه شخصی است و بازش کرده:

این کتری باعث صرفه جویی 70 درصدی در انرژی می شود، مشروط به اینکه به جای یک لیتر آب با آن 235 میلی لیتر آب بجوشانید!

دستگاه فروش اتوماتیک تنقلات که عدد یک در آن ظاهرا خراب شده و درست نمی پیچید. در نتیجه مشتری فکر می کند که قیمت شکلاتها فقط 50 سنت است، در صورتی که قیمت آنها 1.5 دلار است!

در خرده فروشی H&M مشتری تصور می کند که قیمت اجناس این قیمت فقط 3 دلار است. در صورتی که پایین تر با فونت ریز نوشته شده که شروع قیمت ها از 3 دلار است!

وای فای رایگان! البته در زیر نوشته شده که باید یک خرید 5 دلاری داشته باشید تا رمز وای فای به شما داده شود.

اصلا درست نیست که اسکناس های فیک را اینجا بگذارید تا مردن نیازمند به هوای آنها، ضمن تحقیر شدن، اگهی شما را ببینند.

تابلو اول خیلی امیدوارکننده به نظر می رسد … اما …

این فیلم را ببینید. اژدهاهایی بیشتر از فیلم های هابیت دارد!

این بسته آگهی شبیه بسته بندی آمازون طراحی شده!

اندازه ضد عرق واقعی داخل این بسته.

حاوی مخلوطی از روغن آفتابگردان و روغن زیتون. اما به سختی می توان روغن آفتابگردان آن را خواند!

بسته ناموتی؟ فقط باید ناموتی به آن اضافه کنید. چیز دیگر نمی خواهد!

این بسته بندی کلا در سطح بالایی از فریب و کم فروشی است!

تا شما را وادار به سوایپ استوری کنند.

چیزی که فکر می کرده اید سفارش داده اید(چپ) در مقایسه با چیزی که دریافت کرده اید (راست)

قهوه رایگانی که یک دلار است!

در ضمنًً بالکن خصوصی هم دارد. فقط یک اندازه بدمنظره است!

کنسل کردن لغو نصب؟!

پنجاه درصد تخفیف؟ نه! جلوتر که بروید می بینید حداکثر تخفیف 50 درصد است.

وقتی در آلارم سیستم عامل آگهی های مرورگر خودت را می دهی!

تحقیر مخاطب:

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2183

به "ترفندهای فروش و بازاریابی کثیف که خواهی نخواهی برخی از آنها آزارمان داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندهای فروش و بازاریابی کثیف که خواهی نخواهی برخی از آنها آزارمان داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید