ثبت نام آزمون ورودی دوره پزشکی به زبان انگلیسی در ایتالیا

به گزارش بیباپ، فراخوان ثبت نام برای ثبت نام آزمون ورودی پزشکی ایتالیا، آی مت IMAT

ثبت نام آزمون ورودی دوره پزشکی به زبان انگلیسی در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

آزمون آی مت،The International Medical Admissions Test) IMAT) تست آی مت، آزمون ورودی به دوره های پزشکی به زبان انگلیسی در کشور ایتالیا میباشد. موازی با ثبت نام در آزمون باید برای درخواست پذیرش از دانشگاه ها به وسیله سفارت اقدام کنید.

کشورهایی که تست آی مت در آنها برگزار میشود:

برزیل، آرژانتین، چین، قبرس، فرانسه، آلمان، یونان، هند، ایتالیا، لهستان، پرتغال، قطر، عربستان، اسپانیا، امارت، انگلستان، امریکا

هزینه ثبت نام آزمون 120 یورو میباشد و کامل به زبان انگلیسی است.

اگر تصمیم بر ثبت نام و آزمایش شانس خود برای تحصیل تقریبا رایگان در ایتالیا دارید، با ما به وسیله ایمیل در ارتباط باشید. شرط سنی و پیش احتیاج زبان انگلیسی برای ازمون وجود ندارد. با قبولی در آزمون میتوانید به صورت تقریبا رایگان به زبان انگلیسی در ایتالیا تحصیل کنید و از بورسیه دولتی نیز استفاده نمائید.

برای ثبت نام در آزمون و دریافت نمونه سوالات بیشتر یک ایمیل برای [email protected] ارسال کنید. خبرنگاران اقدام به ثبت نام علاقه مندان در آزمون ورودی پزشکی ایتالیا نموده و مجموعه ای از سوالات سال های قبل را در اختیار آنها میگذارد. همچنین در صورت قبولی در ازمون کلیه فرایند اخذ پذیرش و بورسیه تحصیلی را مشاورین ما دنبال خواهند کرد. در صورت قبولی در آزمون پذیرش شما تضمین شده میباشد.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1108

به "ثبت نام آزمون ورودی دوره پزشکی به زبان انگلیسی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون ورودی دوره پزشکی به زبان انگلیسی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید