تزریق بیش از 3 میلیون دُز واکسن کرونا در خراسان رضوی

به گزارش بیباپ، مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از 3 میلیون و 200 هزار دُز واکسن کرونا به جامعه هدف بالای 12 سال در خراسان رضوی تزریق شده است.

تزریق بیش از 3 میلیون دُز واکسن کرونا در خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از مشهد، محمد جعفر صادقی مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از 3 میلیون دُز واکسن برای گروه های هدف بالای 12 سال در منطقه ها زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تزریق شده است.

او با بیان این که از این تعداد واکسن، 2 میلیون و 334 هزار و 839 دُز واکسن در نوبت اول برای جمعیت بالای 12 سال تزریق شده است، افزود: این آمار 57.7 درصد جمعیت مشمول واکسیناسیون را در بر می گیرد.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تا به امروز 890 هزار و 767 نفر دُز دوم واکسن را دریافت کردند که 21.9 درصد جمعیت هدف را تشکیل می دهد.

صادقی بیان نمود: در شبانه روز گذشته 76 هزار دز واکسن تزریق شده است که انتظار داریم با حضور پر رنگ مردم، این آمار به حداقل 100 هزار دُز واکسن در شبانه روز برسد.

او شرح داد: خوشبختانه کمبودی به لحاظ واکسن وجود ندارد، تنها از رسانه ها انتظار داریم در تشویق مردم به واکسیناسیون تلاش کنند تا قبل از پیک ششم، جمعیت هدف واکسینه شوند.

/ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2137

به "تزریق بیش از 3 میلیون دُز واکسن کرونا در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق بیش از 3 میلیون دُز واکسن کرونا در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید