خبرنگاران 817 دستگاه خودرو از جاده های خراسان رضوی برگردانده شد

به گزارش بیباپ، مشهد- خبرنگاران- سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته 817 دستگاه خودرو در جریان اجرای طرح منع ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای با شرایط قرمز و نارنجی کرونایی از ورودی شهرهای این استان برگردانده شدند.

خبرنگاران 817 دستگاه خودرو از جاده های خراسان رضوی برگردانده شد

سرهنگ حسین میش مست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: همچنین طی این مدت رانندگان 993 دستگاه خودرو با پلاک غیربومی نیز پیامک تذکر دریافت کردند.

وی ادامه داد: جریمه پنج میلیون ریالی نیز طی 24 ساعت گذشته برای رانندگان 216 دستگاه خودرو اعمال شد.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده های استان عادی و روان است.

طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی کرونایی و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت 21 تا چهار بامداد هر روز همزمان با محدودیتهای سراسری از اول آذر ماه گذشته در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی از سوی پلیس راهور در حال اجراست.

بر اساس آخرین تحلیلهای آماری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم اینک در کشور 108 شهرستان در شرایط نارنجی و 340 شهرستان در شرایط زرد از لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار دارند و هیچ شهری در ایران از این لحاظ با شرایط قرمز روبرو نیست.

بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت 128 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به بیماری کووید 19 طی 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 55 هزار و 223 تن رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1591

به "خبرنگاران 817 دستگاه خودرو از جاده های خراسان رضوی برگردانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 817 دستگاه خودرو از جاده های خراسان رضوی برگردانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید